Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #1 Skrevet 24. september 2012 Han har jeg ikke barn med. Ble slutt for 5 mnd siden og siden det har han ikke sagt noe som helst til meg. For noen uker siden tok han kontakt og ba om unnskyldning for alt, og sa rett ut at han aldri hadde vært komfortabel rundt datteren min fordi jeg hadde sagt til han tidlig i forholdet at jeg ikke ville ha flere barn på noen år. Når jeg endelig hadde gått videre UTEN noen form for kontakt med han ettersom han aldri ville snakke med meg, kommer han for å si at han har tenkt å gå videre.. Hva er vitsen..? Holde kjeft i 5 mnd for å si at han skal glemme meg? IRRITERT! På lørdag skal jeg på date iallefall
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #2 Skrevet 24. september 2012 Det er lov å være sint på ekser! Det er derfor de er ekser, som regel. En av mine ekser tok også plutselig opp tråden igjen etter lang tid, bortimot et år faktisk, vi møttes til og med også, for så å plutselig fortelle at han hadde møtt en annen. Ja, for all del. Ble ikke så såra, men ble litt irritert over at han følte han måtte legge så mye energi i å se om jeg ble lei meg for at han hadde funnet noen andre. Buhu, tårer og drama, liksom. Særlig. Prøv å legge det bak deg og koooos deg på date! Du har tydeligvis gått videre for lengst
:o) :o) :o) Skrevet 24. september 2012 #3 Skrevet 24. september 2012 Jeg hadde en slik x også... Veldig mange år siden nå da, men han tok kontakt hver gang han fant ut at jeg var i ferd med å gå videre i livet, uten han. Da savnet han meg og ville ha meg tilbake, helt til jeg ville prøve igjen, da hadde han ombestemt seg! Dette skjedde flere ganger. Siste gangen var når jeg ble sammen med han som er mannen min i dag. Han ringte meg og fortalte meg at han ikke klarte å glemme meg, og hadde Så lyst at vi skulle prøve igjen... Men da var jeg heldigvis HELT ferdig med han! Så bare glem han, først som sist,og KOS deg på date på lørdag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå