Gå til innhold

Betatt av en annen mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er eu jente i midten av tjueårene, og vil si at jeg har det veldig bra egentlig. Har en flott mann, to vakre barn på 3 og 5 mnd, hus, hund og alt det der. Men de siste mnd har noen uventede følelser kommet. Det er en kompis av en venninne av meg.. Jeg er rett og slett skikkelig betatt! Han er så hyggelig og rett og slett helt herlig. Har kun møtt han noen ganger når jeg har vært ute( vi bor på et lite sted).

Merker at han er veldig oppmerksom på meg, og veldig kontaktsøkende når han ser meg( når jeg ikke er ute med sambo) han har også snakket veldig pent om meg til venninnen min, og nærmest sagt at han skulle ønske at jeg var singel. Var ute denne lørdagen og møtte han igjen og jeg flørtet som bare det, fikk skikkelig drålig samvittighet, men jeg klarte rett og slett ikke la være..

jeg elsker virkelig mannen min, men han er veldig dårlig på å gi oppmerksomhet til meg, og vi har nok blitt litt fanget i den skumle hverdagen. Vi er ikke noe romantiske med hverandre, sex er bare kjedelig, og etter jobb og etter barna er lagt, ligger vi bare på hver vår ende av sofaen, med hver vår ipad eller ser på tv.

Vet ikke helt hvor jeg vil med dette innlegget, men er det vanlig at man kan få slike følelser når man har vært i et forhold lenge?? Og hva skal jeg gjøre for å håndtere dem? Skulle nesten ønske jeg kunne snakke med sambo om det, men da blir det vel fullstendig balluba og er rett det skal ødelegge forholdet vårt helt.

Og hvordan få tilbake romantikken i forholdet? Jeg savner kjæresten min!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er veldig vanlig, tror flere opplever dette en eller flere ganger i løpet av sitt liv. Det du må gjøre er å sette fokus på kjæresten din. Hva er det du elsker han for? Vil du risikere å miste han? Skal noen andre få ha han som mannen sin? Skal barna få ha mamma og pappa sammen eller skal de ha skilte foreldre? Hva er det som er så flott med mannen din? Tenk over dette.

Så må du prøve å få forholdet ditt slik det skal være. Det er ikke bare hans jobb, men deres jobb i felleskap for å få dette til å fungere. Du kan bli flinkere på å gi han kyss og oppmerksomhet, gjøre noe romantisk. Sette fokus på dere som kjærester. Snakk sammen, flørt, kos og ha det trivelig sammen. Så skal du se at etter en tid vil kanskje kjæresten din bli flinkere han også.

Også må du kutte ut å tenke på han andre. Ikke oppsøk han. Ikke møt han ute og be venninnen din om å ikke invitere dere sammen.

Dette ligger helt og holdent i dine hender. Hvis du vil ha kjæresten din tilbake slik det en gang var, må du jobbe for det!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...