Gå til innhold

Tenåring i hus....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke alltid lett. Datteren min på 15 år er veldig følsom seg, samtidig som hun er bestemt og sta. Hun har vert plaget endel på skolen av en person, men dette har roet seg veldig etter samtaler med foreldrene. (var ikke bare på henne) Samtidig tror jeg hun sliter enda etter at faren flyttet. De har et greit forhold, men hun var pappajente og hun føler seg nok litt sviktet.

Hun er skikkelig hormonell for tiden. Alt er vanskelig enkelte dager. Hugser jo selv at dette var en vanskelig tid. Hun er redd hun ikke kommer inn på skolen hun vil. Tenk om det går dårlig på eksamen o.s.v. Prøver å si at man ikke kan ta sorgene på forskudd. Man blir jo utslitt av å tenke negativt hele tiden!

Jeg er forståelsesfull og prøver å lytte masse. Komme med gode råd og berolige. Men, inners inne er jeg redd jeg gjør henne en bjørnetjenste.Har alltid vert ops på følelsene hennes etter faren flyttet. Gjør alt for at hun ikke skal vere lei seg. Men, stadig oftere lurere jeg på om jeg bare bør be henne ta seg sammen. Ikke ta sorgene i livet på forsudd, man kan ikke planlegge alt. Men, at jeg og faren alltid vil støtte henne...

Noen andre med hormonelle tenåringer her?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...