Gå til innhold

FORTSATT ikke skatteoppgjøret... :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jeg helt alene om det her inne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk det forrige uke jeg, ditt er nok ikke langt unna ditt heller... De legger vel ut hver onsdag gjør de ikke det da?

Skrevet

Nei, du er ikke alene, jeg har heller ikke fått. Med min "flaks" i livet kommer det sikkert den 17. oktober på siste utbetalingsdato, så får man sikkert baksmell i tillegg :S argh

Skrevet
Nei, du er ikke alene, jeg har heller ikke fått. Med min "flaks" i livet kommer det sikkert den 17. oktober på siste utbetalingsdato, så får man sikkert baksmell i tillegg :S argh
Nettopp, kjempegøy :( Det er så vanskelig å planlegge forbruk så lenge man ikke vet - etter egne beregninger skal jeg få igjen noen tusen, men tenk om det slår helt feil!! Da ryker hele julelønna...
Skrevet
Nettopp, kjempegøy :( Det er så vanskelig å planlegge forbruk så lenge man ikke vet - etter egne beregninger skal jeg få igjen noen tusen, men tenk om det slår helt feil!! Da ryker hele julelønna...

Samme her. Argh!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...