Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #1 Skrevet 24. september 2012 Er jeg helt alene om det her inne?
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #2 Skrevet 24. september 2012 Fikk det forrige uke jeg, ditt er nok ikke langt unna ditt heller... De legger vel ut hver onsdag gjør de ikke det da?
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #3 Skrevet 24. september 2012 Nei, du er ikke alene, jeg har heller ikke fått. Med min "flaks" i livet kommer det sikkert den 17. oktober på siste utbetalingsdato, så får man sikkert baksmell i tillegg :S argh
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #4 Skrevet 24. september 2012 Nei, du er ikke alene, jeg har heller ikke fått. Med min "flaks" i livet kommer det sikkert den 17. oktober på siste utbetalingsdato, så får man sikkert baksmell i tillegg :S argh Nettopp, kjempegøy Det er så vanskelig å planlegge forbruk så lenge man ikke vet - etter egne beregninger skal jeg få igjen noen tusen, men tenk om det slår helt feil!! Da ryker hele julelønna...
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #5 Skrevet 24. september 2012 Nei, du er ikke alene, jeg har heller ikke fått. Med min "flaks" i livet kommer det sikkert den 17. oktober på siste utbetalingsdato, så får man sikkert baksmell i tillegg :S argh Nettopp, kjempegøy Det er så vanskelig å planlegge forbruk så lenge man ikke vet - etter egne beregninger skal jeg få igjen noen tusen, men tenk om det slår helt feil!! Da ryker hele julelønna... Samme her. Argh!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå