**lykke!!** Skrevet 24. september 2012 #1 Skrevet 24. september 2012 Når begynte dere å invitere barn fra barnehagen hjem til bursdagsbesøk?
Gjest Bigfoot Skrevet 24. september 2012 #3 Skrevet 24. september 2012 3 år er vanlig blant de fleste her vi bor. Men da er stort sett alltid foreldrene også med, med unntak av to som alltid har blitt sendt alene.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #4 Skrevet 24. september 2012 3 år er vanlig her, men det er en del som venter til de er 4 eller 5 også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå