Gå til innhold

Andre her som har helt greit med penger ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter at alle regninge er betalt, men allikevel syns at pengene bare forsvinner?

Syns det er så vanskelig å få litt kontroll.

Etter vi har betalt regninger og bensin, så har vi ca 20 000 kroner som skal gå til mat,sparing,diverse ..

Jeg syns de bare blir BORTE.

Flere med samme "problem"? Må finne på noe lurt her :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe... Ja, har begynnt å innse at vi bruker enormt mye penger på mat -og gjester:-) men er jo koselig også da!

Jeg har alltid vært rik til siste krone, heldigvis er mannen svært økonomisk -og tjener bra.. Så da ordner det seg:-)

Skrevet

Svarte deg ikke helt riktig ser jeg... Pengene blir ikke BORTE her... Men handler glatt for 20 000 og det er jo ikke alltid så lurt:-)

Før regnskap ett par mnd og sett opp budsjett. Kjedelig men det fungerer for meg;-)

Skrevet
Svarte deg ikke helt riktig ser jeg... Pengene blir ikke BORTE her... Men handler glatt for 20 000 og det er jo ikke alltid så lurt:-) Før regnskap ett par mnd og sett opp budsjett. Kjedelig men det fungerer for meg;-)
Ja nei.. de forsvinner vel heller ikke.. men bruker utrolig mye på mat tror jeg.. og mye småtterier her og der.. jeg er glad i å shoppe.. så selv om jeg ikke tar store shoppingrunder, så shopper jeg tydeligvis for mye :P

HI

Skrevet

Har du fast trekk på sparing? Kan være greit å trekke et lite beløp, så blir ikke alt borte før du får sagt sparekonto :)

Skrevet

Jepp.... Når jeg regner etter hvor mye vi søler bort hver måned blir jeg faktisk litt skremt. Men går ikke tom for penger, hadde nok fått et annet fokus på det om det var slik.

Skrevet

Vi har helt greit med penger, tjene ca 700.000,- totalt tilsammen. Det er jo ikke så voldsomt. Etter at huslånet og skatt er betalt sitter vi igjen med ca det samme som HI, men vi opplever egentlig at pengene "hoper seg opp". Vi lever ikke etter noe budsjett og med to barn med diverse fritidsaktiviteter skulle vi jo tro pengene fikk ben å gå på, men det er ikke noe problem. Det hjelper nok at vi kjører lite bil og egentlig ikke er så glade i å shoppe.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

ja... Nå har vi gått fra å ha 3000 til overs hver mnd, til 7000, men jaggu klarte jeg å bruke de opp. Nå har jeg dog handla vinterklær til ungene, samt arrangert et par bursdager, men likevel.

Skrevet

Ja, vi bruker stort sett det vi har, nesten uansett. Det meste går nok til mat...

Skrevet

etter at alle regninge er betalt, men allikevel syns at pengene bare forsvinner?

Syns det er så vanskelig å få litt kontroll.

Etter vi har betalt regninger og bensin, så har vi ca 20 000 kroner som skal gå til mat,sparing,diverse ..

Jeg syns de bare blir BORTE.

Flere med samme "problem"? Må finne på noe lurt her :)

Pengekabalen.no

Skrevet

Jeg opplever egentlig det motsatte jeg. Pengene hoper seg opp på konto! Vet ikke om min livsstil er noe å trakte etter, men det er ihvertfall økonomisk. Jeg har få venner (lite fester, besøk o.l.), hater å handle, er kontinuerlig på slankekur (dermed lavt matbudsjett), er for det meste hjemme...

og.. Resultatet: Ganske ulykkelig men rik.. ;-)

Skrevet

Ja, inntekt og barnetrygd + bidrag på 25.000 etter skatt, og utgifter tilsammen ca. 13.000,-. Resten skal gå til mat og slikt. Shopper veldig lite til meg og min datter (lite sløsing på klær, sko, interiør osv), men vi spiser kanskje litt vel godt... For blakke blir vi nesten når det nærmer seg lønningsdag.

Skrevet

Om det er en trøst vet jeg stort sett alltid hvor pengene har forsvunnet. Denne måneden var det sko til barna, høstsko, vintersko, andre sko... ;) å leve magert er kjedelig (i tilfelle noen ikke har oppdaget det selv) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...