Major HotLips Houlihan Skrevet 24. september 2012 #2 Skrevet 24. september 2012 Når babyen begynner å reise seg. Det er ihvertfall da vi senker bunnen
*desemberbaby* Skrevet 24. september 2012 #3 Skrevet 24. september 2012 Min er 9 mnd og vi har ikke senket enda. Men hun verken setter seg opp eller reiser seg enda da..
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #4 Skrevet 24. september 2012 Så fort babyen snur og/eller åler seg er min erfaring. Skru heller ned sengen for tidlig enn for sent. Her klarte han å dra seg over kanten når han var 5mnd. Fra det midterste hakket..
Dini Skrevet 24. september 2012 #5 Skrevet 24. september 2012 Vi skrudde ned sengen dagen hun snudde seg rundt. Greit sånn i tilfelle tilfelle.. Hun snudde seg rundt 3 mnd og 3 uker gammel, 2 uker senere ålet hun seg. Bedre for tidlig enn for sent..
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 24. september 2012 #6 Skrevet 24. september 2012 Her skrur vi ned bunden når ungen snur seg rundt i senga.. Er nok snart så vi må senke et hakk på senga til jentungen nå
Cruella De Vil Skrevet 24. september 2012 #7 Skrevet 24. september 2012 Før barnet faller ned... Vi var sent ute med nr. 2 og senket ikke bunnen i lekegrinden før det var for sent. Det gikk heldigvis bra, da, men det er jo ikke noen morsom opplevelse når babyen faller ned med hodet først... Hun kunne ikke reise seg helt ennå da, men kom seg opp på alle fire, og det samt evne/vilje til å klarte langs kanten var nok til at hun falt. Så som noen over skriver, er nok det tryggeste å senke den nå babyen begynner å snu seg, og i hvert fall når den begynner å reise seg opp på alle fire.
valkyrien Skrevet 24. september 2012 #8 Skrevet 24. september 2012 Så fort barnet viser tegn til å snu på seg... Hørte om ei som fant babyen på gulvet med knekt nakke, fordi den hadde klart å komme over kanten...
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #9 Skrevet 24. september 2012 Så fort de snur seg rundt på magen vil jeg si, her i huset har det skjedd når de har vært drøye 3 mnd gamle. Tre av mine fire barn har reist seg opp i stående etter sprinklene når de har vært ca 7 mnd gamle og i tiden mellom 3 og 7 mnd har de jo gradvis blitt sterkere, kommet seg opp på alle fire, tatt takk i kanten med hendene osv. Bedre å senke for tidlig enn for sent!
TPK Skrevet 24. september 2012 #10 Skrevet 24. september 2012 Vi har brukt vugge til han var 6-7 mnd, men da gikk vi rett på laveste hakket i sprinkelsengen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå