May the force be with you Skrevet 24. september 2012 #4 Skrevet 24. september 2012 Vi hadde Ole brumm fest for vår lille, lagde Ole brumm kaker og Ole brumm muffins (bie-muffins).. Hadde også Ole brumm pinata, ballonger, servietter, godteri, duker osv.osv. Vi feira med guttens oldeforeldre, besteforeldre og onkel en gang, og ba en annen onkel m/fam. + en i barselgruppa neste gang:) dette pga. At det skulle passe for alle:) Neste år er det min mann som bestemmer guttens temabursdag, så da blir det star wars:-p
May the force be with you Skrevet 24. september 2012 #5 Skrevet 24. september 2012 Vi kjøpte forresten gull fotball-kjede, aktivitetsbord fra fisher price og IKEA kjeler til gutten i bursdagsgave<3 Og det ble han veldig fornøyd med;)
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #6 Skrevet 24. september 2012 Hadde familieselskap med besteforeldre, tanter, onkler og søskenbarn. Serverte de vanlige bursdagskakene, muffins, sjokoladekake, bløtkake og is. Våre barn har fått gåbil i 1-års gave og det har vært like vellykket til alle fire, den mest brukte leken i mange år.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #7 Skrevet 24. september 2012 Tusen takk for svar:) SiljeOgLucas +M var det 1 års bursdag?
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #8 Skrevet 24. september 2012 Tusen takk for svar:) SiljeOgLucas +M var det 1 års bursdag?
May the force be with you Skrevet 25. september 2012 #9 Skrevet 25. september 2012 Jepp, det var 1års dag ja:-) tror ikke lillegutt kommer til å huske dagen så mye, han hadde heller ingen stemmerett når det gjaldt tema osv.:-p men med to foreldre som feirer alt som er å feire, så ble det altså bra:-) Skal også nevnes at søskenbarna hans er eldre (11, 7 og 4 år) så pinataen osv. Var mest ment som en greie for dem (selv om vår lille gutt dro ned to snorer av pinataen)..
Hybelkanina Skrevet 25. september 2012 #10 Skrevet 25. september 2012 Vi hadde familieselskap med grillmat og kaker. Hadde ikke noe tema, det ventet vi med til toårsdagen. Han fikk spise kake selv på ettårsdagen (med påfølgende helskift og bad)
Anonym bruker Skrevet 25. september 2012 #11 Skrevet 25. september 2012 Vi hadde vanlig famileselskap, men enkel mat som ungene likter. Hun ene hadde kyllinggryte siden hun elsket det den tien. Hun andre husker jeg ikke, men tatt noe enkel mat som ungene er glade i. Kaker i forskjellige slag. Det er ikke hvordan vi styrer og lager til fest som er det store, det er familien samlet og en hyggestund for alle sammen.
miss moneypenny Skrevet 25. september 2012 #12 Skrevet 25. september 2012 Vi samlet familien hjemme hos min mor. Vi hadde smørbrød, kaker og kaffe. Minimalt med stress, men masse kos. Av gaver fikk hun litt leker og praktiske ting som vi ønsket oss til henne. Når de er så små ser jeg ikke vitsen med for mye tjohei og mas. Det viktigste er å ha en hyggelig stund med familien.
Lille- MO Skrevet 25. september 2012 #13 Skrevet 25. september 2012 samlet nærmeste familie + bestevenninna mi og hennes datter. gjorde det enkelt og serverte kaker og kaffe. lillegutt fikk spise kake selv. og fikk keyboard av meg. noe han elsker. er 18 mnd nå og spiller fortsatt på det hver dag, danser og synger
Madolyn Skrevet 28. september 2012 #14 Skrevet 28. september 2012 (endret) Vi hadde nærmeste familie på besøk når vi feiret ettårsdagen til gutten. Besteforeldre, oldeforeldre og min søster, svoger og deres to barn på 2 og 5 år. Vi hadde sjørøverbursdag med kake formet som sjørøverskip, sjørøvermuffins og mye annet morsomt.Kjøpte sjørøverbursdagssett på nille (med plastduker, papptallerkener osv), cocktailspyd formet som sverd og litt andre sjørøvergreier. Flere av gjestene stilte i sjørøverantrekk så det ble mye latter! Arrangerte skattejakt for de tre barna og det var stor stas, spesielt for 2- og 5-åringen Hadde også et lite selskap med to vennepar helga etterpå men det foregikk i langt mer siviliserte former Orket ikke å ha to overskuddsbursdager på 8 dager, haha Endret 28. september 2012 av Madolyn&Muffin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå