Gå til innhold

min tid her ble kort..: Lykke til videre jenter!


Verbena

Anbefalte innlegg

Da var det nok som vi fryktet i går når jeg begynte å blø, denne korte lykken endte i en spontanabort. Har vært til legen nå og blitt undersøkt og tatt blodprøver. Skal tilbake på onsdag for å ta ny blodprøve sånn at vi får se at hcg verdien går ned. Men ellers er det lite å gjøre desverre.

 

Vi har fått snakket mye iløpet av det siste døgnet og ønske om et barn er sterkere enn noen gang, men når det skulle ende sånn her denne gangen så er det litt godt å ikke være kommet lenger enn vi var.

 

Lykke til videre med voksende mager!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om jeg skal nå å ha termin i juni så bør jeg ha eggløsning iløpet av de neste 10-12dagene og det våger jeg ikke å håpe på. Men kanskje havner vi i juli eller august. Orker ikke stresse med det, ting blir som de blir. Og på et eller annet tidspunkt blir det vel baby på oss også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist å høre, Verbena.

Jeg tror og at det på et eller annet tidspunkt blir baby. Ta deg tid til å sørge, så blir du klar igjen etter hvert. Klem <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, så leit!! Ja det er så sårt å havne på startstreken igjen når man først har testet positivt og vært gravid i noen uker :( Men jo tidligere det skjer, jo fortere gjort er det å svinge seg tilbake i sadelen igjen. Søstra mi spontanaborterte i uke 5 og i samme syklus ble hun gravid med yngste gutten sin som nå er en herlig 3-åring ;) Masse lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk!

 

Kjipt å hoppe tilbake igjen, men vi trøster oss med at vi nå værtfall vet at vi begge to fungerer :P Og ikke minst er det stor trøst i at når det har skjedd så er det bare 1 av 36 som spontanaborterer neste gang de blir gravide. Så vi har værtfall statestikken med oss om ikke annet.

 

Om ting går fort så er vi kanskje så "heldige" at vi havner midt i sommerkaoset på føden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...