Gå til innhold

kan jeg skvise babyen der inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hode hans er på venstre side rett under midjen. føttene på høyreside.

idag tidlig i sengen lå jeg på venstre side og våknet av voldsom boksing og sparking. det var koselig og morsom men det varte i en halv time og jeg snakket til han og lekte med han og jeg var redd for at hvis jeg beveget meg så ville han slutte så jeg lå musestille. men så fikk jeg plutselig panikk. tenk om han bokset og sparket fordi jeg skviste hode hans eller noe?

så jeg rullet fort over på høyre side og da minsket bevegelsene.

anyone???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke det skal gå ann.. Jeg har også opplevd det samme..ligger hver natt og skviser litt av magen..det sies jo at om man selv ikke føler ubehag/smerter skal det ikke være noe farlig..

Skrevet

Jeg har det på samme måten ;) Hun blir spinnvill når jeg ligger på siden. Har ikke noe valg, for det er ikke noe godt å ligge på ryggen :) Tror kanskje hun protesterer litt, men at det ikke er noe farlig. Kanskje litt ekstra trangt........

Skrevet

men er det protest? :P huff stakkars liten.... sikker på at det ikke er ... våkne mamma for jeg vil leke??? haha... med en gang jeg står opp og magen beveger seg så går han i koma jo... kan nesten høre han snorke...

kan heller ikke sove på ryggen, må ligge på siden med innerste fot strak ut og øverste for på et par puter. men hode hans er jo på venstre side og jeg har hørt og lest at det er venstre side du bør helst ligge på pga bedre blodtilførsel. kanskje det er omvendt hos meg.. :)

Skrevet

Hehe ikke godt å vite hva de tenker inni der ;) De har det jo uansett veldig fint :) ingen bekymringer, bare ligge å gynge rundt i varmt fostervann :) Jeg ligger på begge sider, men liker best å ligge på høyre. Våkner på natta av at jeg har rullet meg over på ryggen, og merker at det er ubehagelig.

Skrevet

ja og av og til kan jeg ikke bøye meg for da føles det som om føttene hans stikker inn under ribbeina.

kan dette stemme? Det blir litt sånn ising følelse og jeg må rask rette på kroppen. skal ikke føttene hans være tett samlet til magen hans? hva gjør de der liksom.. tullebaby

Skrevet

På meg er det iallefall mest rompa hans som dytter borti mine ribbein. Ellers virker det som om det blir litt mer trangt når man ligger på siden. Men skvise han klarer du jo ikke. Han ligger jo inne vann, og det kommer jo ikke langt selv om du flytter på deg :)

Skrevet

Det er nok ikke farlig overhodet:) jeg har to der inne, så det sier seg selv at det er kjempetrangt for dem. Jeg ligger godt på siden, i tillegg elsker jeg å kjenne etter hodene og rompene. De er vant til å bli knødd på, hehe;) håper ikke de kommer ut med inntrykkt øye fordi mammaen knør sånn;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...