Toocute Skrevet 24. september 2012 #1 Skrevet 24. september 2012 Hadde vært litt morsomt å høre hva andre ser på av serier som kan være helt "Teit, gammeldags, kjerring" i andres øyner? Jeg ser på gode og onde dager, ble helt hekta på grunn av min lillebror. begynte å se dette i graviditeten for ca 4 år siden. Får en del kommentarer på det, Omg, lang trukket serier, dårlig skuespillere og blablabla.. Eller hotel cæsar, er jo så teit, dårlig skuespillere, så mye som skjer der, skjer ikke i det virkelige liv. Andre serier jeg kan komme på som folk kan se ned på er: Glamor, Home and away, Sinbad... Kommer ikke på flere, men jeg syns sånne serier kan være ganske så gøy å se på til tider. Følger du med på noen "rare" serier? (Jeg tenker ikke på de populære seriene som, Vampire diaries, true blood, walking dead, American horror storyes, Lost girl, Grimm, Terra nova og alle disse her)
ROFL Skrevet 24. september 2012 #2 Skrevet 24. september 2012 Den "teiteste" serien jeg følger med på er Glee.. Snakk om å være hekta på noe som er laget for tenåringer! Jeg er glad i musikk da, og en sucker for happy endings, så sånn sett er jo den serien midt i blinken for meg, selv om en småbarnsmamma i 30-årene neppe er hovedmålgruppen . (og Brittney S. Pears får meg til å le høyt hver episode!) Ellers føler jeg at både "Glamour" og "Days of our lives" har høy harryfaktor.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 24. september 2012 #3 Skrevet 24. september 2012 Da jeg var hjemme med de to yngste i verste "amme-alder" ble jeg sittende en del foran tv og fulgte da med på... Uff, nå husker jeg ikke navnet en gang, men var en tenåring som lekte detektiv. Synes det var litt pinilig at jeg ble hektet på den. Fikk også ufrivillig med meg noen episoder av "Date my mom" (fjernkontroll på bordet og jeg langt unna i en stol med baby som endelig var sovnet, turde ikke røre meg av flekken ). DEN var flau å se på den!
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #4 Skrevet 24. september 2012 Home and away. Må se det. Så har jeg sett alle sesongene til The Hills. Haha, den er og litt flau.
Popelko Skrevet 24. september 2012 #5 Skrevet 24. september 2012 Haha, date my mom har jeg sett på også, fikk med meg ganske mange episoder jeg elsker alt av ungdomsserier, som one tree hil, 90210, pretty little liars osv.. Men kan ikke si jeg synes det er flaut da
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #6 Skrevet 24. september 2012 Jeg eeeelsker Home & Away, skjønner ikke hvorfor ikke alle i hele verden syns det er verdens beste serie:) Det skjer jo noe i Summer Bay hele tiden. Har dilla på Say yes to the dress også, selv om jeg er gift og har ikke planer om å gifte meg igjen.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #7 Skrevet 24. september 2012 Jeg ser Eastenders. Er vel den eneste i Norge under 30 som vet hva det er og følger med hver dag.. De fleste bare ler og tror at det er reprise fra 80tallet, men det er jo faktisk nye episoder som er veldig up to date..
Anonym bruker Skrevet 25. september 2012 #8 Skrevet 25. september 2012 Digger Stargate Atlantis Synes han ene er så sjarmerende
Netti*** Skrevet 25. september 2012 #9 Skrevet 25. september 2012 Jeg liker Rock Stars. Den har jeg til dagsdato ikke møtt noen andre som ser. Går på Nat. Geograph. Reality, følger en del menn på jobb med å fjerne steiner ved bilveier, nasjonalparker osv... Digger Lagerkrigen he he...
Gjest Miryks Skrevet 25. september 2012 #10 Skrevet 25. september 2012 Hehe... Jeg har faktisk lasta ned alle episodene av Heartland... Fjortisserie med hest Sesong 6 har begynt nå, og jeg skal laste ned og kose meg! Uff, nå husker jeg ikke navnet en gang, men var en tenåring som lekte detektiv. Synes det var litt pinilig at jeg ble hektet på den. Veronica Mars (o:
Anonym bruker Skrevet 25. september 2012 #11 Skrevet 25. september 2012 Da jeg var hjemme med de to yngste i verste "amme-alder" ble jeg sittende en del foran tv og fulgte da med på... Uff, nå husker jeg ikke navnet en gang, men var en tenåring som lekte detektiv. Synes det var litt pinilig at jeg ble hektet på den. Fikk også ufrivillig med meg noen episoder av "Date my mom" (fjernkontroll på bordet og jeg langt unna i en stol med baby som endelig var sovnet, turde ikke røre meg av flekken ). DEN var flau å se på den! Veronica Mars? Den liker jeg også og Beverly Hills, Eastenders (er 22) osv, haha
marsgutt 2013 Skrevet 26. september 2012 #12 Skrevet 26. september 2012 Etter og vært sykmeldt en go stund har det blitt en del serier. laster ned alle. blitt hekta på glee, ellers så går d i Monk, hotell cæsar, veronica mars, har også laste ned alle sesongene av ally mcbeal:P fringe warehouse 13. the pretender og charmed. følger også selfølgelig med på greys, vampire diaries, privat practis og walking dead.
PeppaPig Skrevet 26. september 2012 #13 Skrevet 26. september 2012 Jeg ser Eastenders. Er vel den eneste i Norge under 30 som vet hva det er og følger med hver dag.. De fleste bare ler og tror at det er reprise fra 80tallet, men det er jo faktisk nye episoder som er veldig up to date.. hahaha jeg ser også på den.. Betaler tilogmed penger for å få tilgang til bbc iplayer siden jeg ikke er i England... litt flauere er det kanskje at jeg har sett på den i over 6 år nå...
Blaxa Skrevet 26. september 2012 #14 Skrevet 26. september 2012 Veronica Mars, Glee og Eastenders har jeg fulgt godt med på når det går :-p Er så kjekt å ha noe å se på når man ammer osv
Steget Skrevet 26. september 2012 #15 Skrevet 26. september 2012 Eastenders har jeg også fulgt med på i noen år. beste serien! og nå har jeg fått med meg at cat og alfie er tilbake. sånt blir man glad av:) har dessverre ikke tid til å se på lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå