Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #1 Skrevet 24. september 2012 Utrlig lamt å opprette profil basert på samme serie som Vicky Pollard. Du vil nok bare bli en blek wannabe uansett. Utrolig dårlig fantasi og lite morsomt.
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 24. september 2012 #2 Skrevet 24. september 2012 Hvorfor det? For vi som elsker Little Britain, er det veldig morsomt!
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #3 Skrevet 24. september 2012 Jeg syns også det var morsomt! La oss få en hel rekke av Little Britain-nick:)
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #4 Skrevet 24. september 2012 Min første tanke var at Vicky Pollard IGJEN har opprettet en ny profil. Den dama kjeder seg voldsomt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå