Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #2 Skrevet 24. september 2012 At det å drikke med kompiser på bekostning av familietiden er en menneskerett og selvfølgelighet At det ikke er nødvendig å ha kvalitetstid med kjæresten sin At dama står for 100% husarbeid og barnestell og andre "kjerringoppgaver" At utroskap fra hans side automatisk skal tilgis, mens andre veien er det skilsmissegrunn med en gang
babysyk_74 Skrevet 24. september 2012 #3 Skrevet 24. september 2012 At kvinner er løse hvis de har mange sexpartnere og menn ikke er det.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #4 Skrevet 24. september 2012 At barnepass i utgangspunktet er mors ansvar, og at far må spørres pent, og gi sitt samtykke, før han passer eget barn. Selv om begge er hjemme. Og hvis mor er borte så mases det på at nå må hun komme hjem fordi ungen er vrang. Man kan jo ikke forvente at han skal sitte med en vrang unge! Har venninner med sånne menn, og jeg fatter ikke at de ikke gjør opprør, og begynner å oppføre seg på samme måte tilbake kun for å illustrere et poeng.
Mona_Sol Skrevet 24. september 2012 #5 Skrevet 24. september 2012 Er det sånn å forstå at det finnes visse meninger som menn har, helt generelt? Min erfaring er at menn er forskjellige og mener forskjellige ting. Dumme, fordomsfulle og uopplyste meninger irriterer meg like mye hos kvinner som hos menn.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #6 Skrevet 24. september 2012 Dobbeltmoral når det gjelder sex.
Toocute Skrevet 24. september 2012 #7 Skrevet 24. september 2012 - At mennene er BEST fordi de oppfant omtrent nesten alt. - Menn er de beste kokkene, menn er de beste fotball spillerene fordi de spiller tøffere, Nå dro jeg den litt her, men tingen er vistd e skal ta opp hvem som er verdens mestere på ting...Så er de rask å si at det er MENN! - Eller at kvinner er kompliserte, krangler en del, alltid drama med oss kvinnfolk i mellom (Den siste er ganske så sann i seg selv, Fleste av OSS jenter er noen kompliserte Drama queens ) De har en del rett som kan irritere en fra vettet, men så har de også en del feil. Som rett og slett blir for dumt å si. For vist de graver seg litt lengre ned i temaene, finner de grunnen til hvorfor det er slikt. Vi jenter hadde ikke så mye vi skulle ha sagt før....... Også elsker de å sette sitt "trumf kort" når det kommer til vasking og rydding, JO de tjener mest PENGER! Bullshitt pleier jeg å si, for ser jeg ut som mordi?!
ROFL Skrevet 24. september 2012 #8 Skrevet 24. september 2012 At når damer blir sinte/ irriterte, så er det ikke egentlig noe som er galt, det skyldes bare hormoner..
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #9 Skrevet 24. september 2012 Synes det verste er at de skal gjøre ting for meg eller at de tror jeg ikke klarer/forstår fordi jeg er kvinne. Fikk helt fnatt når vi bygde huset og snekkerne trodde at jeg ikke klarte noen ting så jeg isolerte en etasje på en dag, noen dager la jeg om fra sommerdekk til vinterdekk og nå har jeg fått legendestatus rundt om her. Alt jeg mestrer At en mann er tøffel om han prioriterer familie, lager et måltid eller gjør litt husarbeid. De fleste mannfolk jeg kjenner er ego, dvs alt de gjør ellers er for familiens beste. Om det er å trene som besatt, delta på div profilløp/renn, ut å drikke med kompisene, hjelpe kompisene eller pule noen andre. På et eller annet merkelig vis er det at far bruker mye tid på seg selv og lite på familien til familiens beste???? Mannfolk vet best, det er derfor du ender opp i Bergen når du skulle til Svinesund eller med rosa gardiner, fordi mannen skulle vaske klær. (Merk, han var jo sååååå flink som satte på maskinen) Mannen kan gjerne bruke masse penger på tull, det er jo tross alt hans penger og hans om bestemmer hva det brukes til... Om det er dupeditter dere verken trenger eller ønsker, verktøy, bildeler, golfsett eller gravemaskin... Dette går sjeldent to veier så når du tropper opp med vintergarderoben fra reima til barna så har du brukt ufattlig mye av hans (??) penger på unødvendig tull?? Klær er klær, om det er et forholdene eller matcher så har jo pappa kledd på barnet heeeeelt selv såååååå flink...
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #10 Skrevet 24. september 2012 Når en mann sier at de har alt for stort matbudsjett i familien og ønsker at man skal kutte ned på "dyr" mat, samtidig som han nekter å kutte ut røyk og alkohol.
Popelko Skrevet 24. september 2012 #11 Skrevet 24. september 2012 Hva slags menn er det dere kjenner ?
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #12 Skrevet 24. september 2012 Å synes at de er verdensmester fordi de tørker av et bord.
CaptainHindsight Skrevet 24. september 2012 #13 Skrevet 24. september 2012 Eksen min mente at kvinner alltid skulle se fine ut. Nåde meg om jeg ikke hadde sminket meg en dag, eller hadde håret i hestehale eller hadde på meg noe som ikke var trangt. Han mente også at kvinner ikke var verdt noe etter fylte 30... Flott fyr det der, men heldigvis er ikke alle menn slik
stearin Skrevet 24. september 2012 #14 Skrevet 24. september 2012 At de ligger på sofaen og er DØDSSYK når temperaturen i kroppen er 38,5 grader. Og de mannfolka som er Sååååå tØffe da, "feberen" slår dem jo helt ut. Signerer også at de må få all verdens skryt for hver minste lille ting, som f.eks. å ta seg av sitt eget barn. GjØr meg rasende å se fedre oppfØre seg slik. Stefaren min er også grusom til å forvente skryt av min mor når han har stØvsugd huset, ja for herregud, litt av en jobb å stØvsuge sitt eget hus der han selv har bidratt til å skitne til. BLÆH!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 24. september 2012 #15 Skrevet 24. september 2012 Hva slags menn er det dere kjenner ? Tenkte det samme...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå