Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #1 Skrevet 24. september 2012 Har dere fått det? Er redd jeg ikke får pengene tidsnok. Har en regning på 12.000 som forfaller i morgen. Arb giver var så treg med å sende inn opplysningene mine.. Står ikke under mine utbetalinger på nav sine sider heller.. gjør det det hos dere, om dere ikke har fått?
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #2 Skrevet 24. september 2012 hvis ikke det står der får du ikke penger ennå.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #3 Skrevet 24. september 2012 kanskje ikke, men håper på flere svar
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #4 Skrevet 24. september 2012 ikke fornøyd med svaret du fikk med andre ord.
marsgutt 2013 Skrevet 24. september 2012 #5 Skrevet 24. september 2012 jeg fikk på fredag, ring nav og snakk med di. kan hjelpe og mase litt.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #7 Skrevet 24. september 2012 Om de ikke står på dine utbetalinger er de ikke på vei ut til deg heller, de kommer gjerne opp der en dag eller to før du har de på konto. Ring nav og spør hvorfor de er forsinket. De kjører sykepengeutbetalinger fire ganger i måneden, men de aller fleste får rundt den 20. Om du ikke fikk de da må du enten be de gjøre en spesialutbetaling for deg eller vente til neste kjøring. Eneste måten å få sikkert svar på er å ringe dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå