Gå til innhold

Hjeeelp????!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter! Jeg er gravid for første gang og jeg er livredd!

Jeg ventet mensen men den kom aldri og jeg hadde så fryktelig mensen smerter så jeg regnet jo med at den skulle komme, men at den bare var litt sen som den pleier. Jeg tok en test forrige uke der det sto Gravid (2-3) Uker! Jeg synes enda det er uvirkelig men virkelig en velsignelse. Jeg har alltid trodd at jeg ikke kunne bli det så hadde snakket med kjæresten om at jeg måtte bestille time så jeg kunne få sjekket opp i det. Jeg synes dette er et Mirakel! Men helt ærlig er jeg livredd. Hva om babyen ikke er frisk, hva om jeg mister det. Jeg har vært hos legen og bestilt ny time, siden det er første gang jeg er gravid vil jeg ha en jevnlig oppfølging med så lite mellomrom som mulig. Jeg har hatt sterke ''Mens smerter'' og leser at det bare er livmoren som vokser. Men så tidlig? Legen sa hun ikke trodde det var noe med graviditeten siden det var så tidlig i svangerskapet. Jeg kunne trengt et par råd og kanskje noen positive kommentarer, er redd og bekymrer meg hele tiden, er rett og slett utslitt av og tenke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trodde jeg skulle få mensen hele tiden i begynnelsen pga. "menssmerter". Men spira satt den og nå er det 3 uker igjen til termin.

Lykke til og nyt spira

Skrevet

det du nå føler er helt naturlig. og du er nok ikke den første. jeg har gått slik nå i 4 uker og kjent på alt som skjer i kroppen. var ikke slik sist. stikkingen vil gå over. prøv og slapp av og ikke tenk så mye:)

går nok bra skal du se:) gratulerer og lykke til :)

Skrevet

Tusen takk for gode ord!<3 Varmer hjertet mitt:)

Skrevet

Jeg hadde murringer og mensmerter i begynnelsen, og sjekket etter blod hele tiden (føltes som om mensen var rett rundt hjørnet). Det gikk helt fint og nå er jeg 16 uker på vei, og så ett sprellende lite knøtt på ultralyd i uke 12:) Så bare slapp av, det går nok fint. Gratulerer med graviditeten :)

Skrevet

Jeg hadde også dette "rundt menstider" i begynnelsen. Nå har jeg ikke hatt det på et par-tre mnd (er straks uke 30). Har lest meg til at dette er veeeldig vanlig, mange som har det sånn.

Skrevet

Gratulerer :) Dette går sikkert bra. Jeg hadde også masse menssmerter i starten. Det gikk over etterhvert ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...