Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #1 Skrevet 23. september 2012 Når eneste underholdningen er promping og bæsje-orgasmer fra dere damer... Ett av dagens mange spørsmål som jeg aldri kommer til å få et godt svar på.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 23. september 2012 #2 Skrevet 23. september 2012 Du sliter med søvn? Blitt dib/bim avhengi? Har ikke noe bedre å finne på? Gruer deg til morgen dagen, og drøyer den? Får ikke sove? Kan være så mangt det Lurer forøvrig på hva jeg gjør oppe enda, begge ungene sover nå, og gutten skal i bhg i morgen.. Og her sitter jeg :-p huff.. Jeg er nok litt dib avhengi..
blond Skrevet 23. september 2012 #3 Skrevet 23. september 2012 Fordi det er lettere å forholde seg til denne dagen enn til morgendagen?
Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #4 Skrevet 23. september 2012 Gode poeng alle sammen, og trolig riktige også, med unntak av den med å grue seg til i morgen, for der er det faktisk motsatt. Det er vel bare å manne seg opp til å klatre til køys. Før jeg begynner å spise sjokolade (påvirket av en annen tråd her i kveld)
blond Skrevet 23. september 2012 #5 Skrevet 23. september 2012 Ta med deg en sjokolade til sengs, du! Og lykke til med morgendagen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå