Gå til innhold

Vær helt ærlig med deg selv....Er han "den rette"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha lest om hvordan flere her inne har det med mennene sine, begynner jeg å sette spørsmål på hvor ekte lykken er rundt omkring. Hvor mange her kan si med hånden på hjertet at de har funnet Mannen i sitt liv? Eller tror du innerst inne at du kunne ha funnet noe bedre?

Selv var jeg i 7 år i et forhold der jeg innerst inne visste at vi ikke passet sammen, men trodde ingen andre ville ha meg. Ikke tente han meg og alt han gjorde irriterte meg og gjorde meg flau. Glad jeg ikke giftet meg og fikk barn med en jeg var sånn halvveis lykkelig med. Da jeg ble singel datet jeg en del gutter og forsøkte meg på flere forhold, og trodde flere var bra nok. Men da jeg møtte mannen jeg nå er gift med, da falt alle brikkene på plass. Det høres ut som en klisje, men følelsen av å treffe den rette er milevis unna det jeg har vært borti før.

Tenker da hvor mange som ender opp med en som de innerst ikke er så fornøyd med og keen på, men som man holder seg til fordi han er snill og gir en trygghet og man tror man ikke finner noe bedre.

Er virkelig mannen din "den rette" for deg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er han.

Tror ikke det finnes bare en som er den rette. Jeg tror det kan være flere som er den rette.

Bra at du har funnet en du har det godt sammen med. Er nok mange som har det som du har hatt det.

Skrevet

den rette på en onsdag er ikke den rette på torsdagen. det heter hormoner.

Skrevet

Ja, jeg er temmelig sikker. Finnes ingen garantier for at vi holder sammen herfra og til evigheten, men atm er jeg 110% sikker på at jeg elsker ham og at han elsker meg.

Det er nok for min del til å være sammen med ham :)

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Helt sikker på at han er den rette for meg.

Ja, vi har våre problemer, men det har nok de aller aller fleste forhold, og ved slike problemer mener jeg at man har en mulighet til å lære den andre å kjenne, men samtidig kunne knytte sterkere bånd ved å komme seg gjennom problemene sammen.

Skrevet

Samboer er ikke mannen i mitt liv nei og jeg prøver å finne en måte å fortelle han det på uten å såre han så alt for mye.

Han ser for seg et langt å lykkelig liv med meg, mens jeg er ulykkelig. Jeg sier det til han men han har glemt det igjen like etterpå og fortsetter å sveve på skyen sin å tror at alt er perfekt mellom oss.

Skrevet

Jeg trodde det opp til for et par uker siden. Har trodde det i nesten ti år.

Nå har jeg derimot vært inne å sjekket bidragskalkulatoren.

Skrevet

Absolutt, uten tvil! :-) Ektemannen og jeg har holdt sammen i snart 16 år, og hadde jeg ikke vært gift med han, ville jeg ikke hatt noen annen mann!

Skrevet

Jeg er rimelig sikker på at han er den rette ja. Etter snart 6 år sammen, uten noen store krangler så er jeg rimelig sikker på at det kommer til å forbli oss to.

Skrevet

hadde ikke giftet meg hvis jeg ikke var sikker på det nei. og vi har hatt våre prøvelser opp gjennom årene. vi har blitt et sterke par av d. som det står i gifte ringene kjærlighet overvinner alt:)

Skrevet

Ja!! Kunne virkelig ikke tenkt meg noen annen mann i hele verden. Visst har han sine ting jeg kunne vært foruten, men det har helt sikkert jeg også. Vi møttes første gang i 2000, og snart har vi vært gift i 9 år.

Skrevet

Han er rett for meg men jeg er ikke rett for ham, dessverre. Mistenker at min mann kun bor med meg fordi vi skal ha barn sammen og fordi han er glad i meg som venn. Null sex og lidenskap fra hans side her, selv om han ellers er oppmerksom, snill og øm. Han blir ikke tiltrukket av meg som kjæreste.

Skrevet

Ja, jeg elsker han utrolig høyt. Og jeg vet han elsker meg ihvertfall like mye ;) Vi har vært sammen i 7 år, og vært gift i 2 1/2 år av de. Vi har aldri hatt noen store krangler, og krangler aldri i hverdagen. Vi fungerer bare veldig godt sammen. Og vi har samme mål og mening med livet, bestevenner er vi også ;)

Av og til drømmer jeg at jeg er gift med en annen mann, og så plutselig kommer mannen min (i den virkelige verden). Da får jeg alltid helt panikk i drømmen min, for jeg oppdager at jeg har giftet meg med feil mann. Da er jeg såå glad når jeg våkner og drømmemannen lå ved siden av meg likevel :)

Skrevet

Ja, det er han :)

Ellers hadde jeg ikke villet giftet meg med han for to år siden, og fått barn med han :)

Skrevet

Ja det er jeg :-) Vi har vært sammen 12 år, han respekterer meg, deler alle oppgaver 50/50, og gir hverandre masse kjærlighet og omsorg.

Jeg tror nøkkelen mange ganger ligger hos en selv. Min mann har respekt for meg fordi jeg har selv respekt. Slik er min respekt for han også. Er også vanskelig å bli elsket om man ikke elsker seg selv.

Jeg vet at jeg kan få en annen mann. Selv om jeg har 4 barn er jegattraktiv og det ville ikke vært vanskelig å finne en by mann å ha et langtidsforhold med. Det samme gjelder mannen min. Han er attraktiv og godt likt, med god grunn.

Derfor er forholdet vårt sunt og godt. Vi er sammen ene og alene fordi vi elsker hverandre og trives med hverandre. Vi har samme humor, samme etikk og samme kjærlighet til familielivet med hverandre. Å vi er værd like mye i forholdet, ingen av oss har "overtaket" slik jeg føler det er i mange andre forhold.

Skrevet

Ja, han er den rette :) Med unntak når jeg har pms, da tror jeg ikke det finnes et menneske på jord jeg kunne vært fornøyd med :P

Skrevet

Etter 11 år kan jeg si at jeg vet at han er den rette. Selvsagt er han ikke perfekt, men det er jeg ikke heller.

Skrevet

Om han er den rette eller ikke, vet jeg ikke. Føler at man ikke kan svare på det før man har levd livet sammen, men han er den jeg vil dele livet mitt med og jeg kunne aldri forestilt meg å være med noen andre :)

Skrevet

Ja, han er rett for meg. Ingen er perfekte. Jeg tror ikke det er lurt å gå å vurdere om mannen sin "er den rette eller ikke". (ser at det ikke er det du spør om HI) Tror ikke gresset er grønnere på den andre siden. Fokuser heller på hans positive sider i stede for å irritere seg over de negative. :)

Tror nok noen damer har angret på at de har gått fra en bra mann fordi de ville ha noen som var "hakket bedre". ;)

Skrevet

Nei, tror dessverre ikke det.

Hadde vi ikke hatt barn hadde vi ikke vært sammen heller...

Skrevet

Nei. Jeg angrer hver dag på valget...nå har vi tre barn og hus og lån og jeg kommer meg ingen vei. For en tabbe!!

Skrevet

vi har våre ups and downs,men,ja ville aldri vært han foruten.

han er rett for meg:-)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Dette har jeg faktisk tenkt masse på, og konkludert med at ja, han er den rette for meg. Vi har våre ting i hverdagen som alle andre, men etter snart 7 år får han meg fortsatt til å le, hver dag. Og han kysser meg alltid når jeg drar på morningen, når han kommer hjem og når vi legger oss. Det er mye ved han som jeg sikkert kunne pirka på, men jeg velger å ikke gjøre det. Vi to sammen er perfekt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...