Martin+Mamma Skrevet 23. september 2012 #1 Skrevet 23. september 2012 har dere begynt å jobbe igjen når far begynner permisjon, og har han da gjort en like stor innsats dag og natt som dere gjorde når far jobbet og dere var i pemisjon? bare nysgjerrig
Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #2 Skrevet 23. september 2012 Han ammer ikke, hvis det var det du lurte på. Men ellers, så: ja.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #3 Skrevet 23. september 2012 Nei. Han mangler pupper, og har derav ikke hatt mulighet til å amme om natten (ei heller om dagen for den saks skyld) Sånn generelt så er han ikke like deltakende ift barna som jeg er. I vårt forhold så er det den naturlige delen, så får han heller rydde og lage mat...
blond Skrevet 23. september 2012 #4 Skrevet 23. september 2012 Sånn omtrent, men det er ikke til å komme bort fra at vi er ulike og dermed gjør ulike ting, som i praksis betyr at han gjør mindre enn jeg gjorde. Jeg svelger hardt, kameler er hårete!
marsgutt 2013 Skrevet 23. september 2012 #5 Skrevet 23. september 2012 har ikke fått enda. men vet at når den tid kommer så kommer han til og stå opp om natten og gi mat skifte bleie og sånt hvis jeg skal opp tidlig på jobb. rydder i huset gjør han nå også så tror ikke det forandrer seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå