Gjest sug lut Skrevet 23. september 2012 #1 Skrevet 23. september 2012 Man må jo elske mannen. http://www.youtube.com/watch?v=PEjaf2uXAjE
Gjest sug lut Skrevet 24. september 2012 #2 Skrevet 24. september 2012 Og så får man håpe han kommer seg ut av rehab og hitover snarest.
☆☆☆ Skrevet 24. september 2012 #3 Skrevet 24. september 2012 Synes det er ein passande og vaksen reaksjon, eg. At dei kuttar ned på Green Day for å gi meir plass til Usher er ei skandale!!!
Gjest sug lut Skrevet 24. september 2012 #4 Skrevet 24. september 2012 Ah, gud er god. http://www.aftenposten.no/kultur/Green-Day-vokalist-pa-avrusning---og-kommer-til-Oslo-6999204.html
Gjest sug lut Skrevet 24. september 2012 #5 Skrevet 24. september 2012 You gotta be fucking kidding me?
Gjest sug lut Skrevet 24. september 2012 #7 Skrevet 24. september 2012 You gotta be fucking kidding me? ? Bare et lykkelig sitat-anfall, sorry. GLLLLLEEEEEEDEEEER MEEEEG til juni!!!!!
☆☆☆ Skrevet 24. september 2012 #8 Skrevet 24. september 2012 You gotta be fucking kidding me? ? Bare et lykkelig sitat-anfall, sorry. GLLLLLEEEEEEDEEEER MEEEEG til juni!!!!! Tvilar på at det blir Oslotur på meg for dette, er ikkje glad i stadionkonsertar. Men gleder meg til nye plata, har ikkje høyrt ho enda..
Gjest sug lut Skrevet 24. september 2012 #9 Skrevet 24. september 2012 You gotta be fucking kidding me? ? Bare et lykkelig sitat-anfall, sorry. GLLLLLEEEEEEDEEEER MEEEEG til juni!!!!! Tvilar på at det blir Oslotur på meg for dette, er ikkje glad i stadionkonsertar. Men gleder meg til nye plata, har ikkje høyrt ho enda.. Green Day på stadion er fantastisk - om du er helt foran, og det er jeg jo alltid. Men du har jo tid på å vurdere det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå