Gå til innhold

Hvor mye stoler du på mannen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble innspirert av en annen tråd hvor en gift mann hadde sovet sammen en annen kvinne.

Hadde dere trudd det?

Om han hadde vært utro føler du deg sikker på at han forteller deg det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

100% Stort sett :)

Skrevet

Stoler på han i mange ting, stoler på han med barnet mitt, stoler på at han er glad i meg, stoler på at mange, mange, mange ting, men stoler ikke på moralen og dømmekraften. Stoler på at han mener det når han sier at han aldri kommer til å være utro igjen, men stoler ikke på han i DET øyeblikket han står utfor å være utro. Skjønner? Mange måter å stole på partneren sin på.

Skrevet

Jeg stoler ikke på ham 100 %, dette pga ting som har skjedd i forholdet vårt (ikke utroskap), men jeg/vi jobber med det og jeg stoler mer på ham nå enn før.

Mulig han hadde overrasket meg ved å si noe, men jeg føler meg ikke sikker på at han hadde fortalt meg om et evnt utroskap nei.. trolig i frykt for å miste meg og for reaksjonen min.

Og det tror jeg nok dessverre gjelder for mange andre også (at de ikke hadde tørt å sagt noe).

Skrevet

Hi her.

Samboer var utro for mange år tilbake. Dette gjør vel sitt til at jeg stoler på at han hadde sagt det.

Er også sikker på at vårt forhold hadde tålt det.

Skjønner veldig godt hva du mener 23:24, er som jeg skulle skrevet det selv.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Stoler han på det meste, han har også blitt utsatt for utroskap, og vi begge vet hvor vondt det er, så stoler på at han ville gitt beskjed om det hadde hendt.. Eneste jeg ikke klarer å stole på han om, er ene eksen hans, da han har vært mentalt utro med henne (han har/har hatt følelser for oss begge samtidig, aldri vørt fysisk med henne etter det ble slutt mellom dem) Så jeg stoler på han i alt, foruten dette med henne.. Og han har full respekt for dette, avsluttet all kontakt med henne i fjor, enda jeg fortsatt er redd de har kontakt, og lar meg få roe nervene om han mener jeg trenger å bevises på nytt at de ikke har kontakt.

Han hadde kontakt med en felles venn av dem her for litt siden, og vi begge oppdaget hvor sterkt dette med eksen fortsatt preger meg.

Skrevet

Stoler fullstendig på han. Og skulle han komme til å være utro så ville han sagt det.

Når det er sagt, når han går ut så er det for å drikke. Mye alkohol og utroskap klarer han ikke

Gjest Gullguttene
Skrevet

Jeg stoler på han når det kommer til utroskap og sånn. Men når det gjelder å betale regninger i tide, huske å ta med varmt tøy i bhgen, låse døra når vi reiser bort osv. så stoler jeg ikke på han et sekund.

Gjest April barn <3
Skrevet (endret)

Stoler 100% på han. Dersom han gjør en feil i fylla en gang, så vil jeg faktisk ikke vite det.

Når det er sagt så drikker han en gang i året, maks.

Endret av April barn <3
Skrevet

Stoler helt og holdent på han. Han er ikke typen til å være utro, han er som meg og vil ikke risikere en familie for sånn. Dere må gjerne si jeg er naiv, men jeg kjenner han såpass :)

Skrevet

Jeg er helt likegyldig faktisk. Å bruke tid og krefter pÅ Å være sjalu og tvile pÅ mannen anser jeg som bortkastet. Hvis han vil være utro, sÅ vet han at det betyr kroken pÅ døra i vÅrt forhold, om det er engangsgreia i fylla eller en fast kjerring pÅ si. Han nekter Å oppgi kontakt med eksen sin selv om jeg ikke liker det (mistenker ikke noe utroskap der altsÅ), men det er hans valg, da viser han meg hva prioriteringene hans er.

Skrevet

Jeg stoler på han i den grad jeg føler man kan stole på en annen. Dvs. Eg har erfart fra eksen jeg var med i mange år at noen faktisk er en annen enn man trodde. Og folk kan forandre seg. Men jeg velger å stole på han jeg er med nå og tror ikke han ville vært utro. Jeg bruker ikke tanker og bekymringer på det. Med eksen var jeg sjalu og det hjelper ikke det spor, det skjedde fordi.

Men jeg VET han elsker meg, VET han forguder barnet vårt og livet vi har. Så det stoler jeg på :)

Skrevet

Jeg VELGER å stole på ham. 100% kan man aldri være, med noen, men det å stole på noen er et valg man selv må ta utifra hvordan de oppfører seg mot en ellers.

Og jeg velger å ikke gå rundt å tro at han er utro hver gang han går utforbi døra, enkelt og greit. Fordi han aldri har gitt meg grunn til noe annet.

Forøvrig hadde min mann aldri sovet i samme seng som en annen kvinne i det hele tatt- med unntak av søstra si eller noe i den duren. Han drikker seg aldri så full at det blir aktuelt, og han kommer alltid hjem de gangene han er ute, alternativt sover han på gjesterommet til foreldrene sine.

Skrevet

Jeg stoler på han med hele mitt hjerte, og føler meg så trygg som det er mulig å føle seg. Jeg vet at hverken han eller jeg selv noen gang kommer til å gjøre noe som kunne grense mot utroskap, langt mindre være utro. Jeg stoler like mye på han som meg selv.

Skrevet

100% ser ingen grunn til å ikke gjøre det-

Skrevet

Hadde ikke sett grunn til å være sammen med ham om jeg ikke kunne gjort det, så ja, stoler 110% på gubben..

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Jeg stoler på han når det kommer til utroskap og sånn. Men når det gjelder å betale regninger i tide, huske å ta med varmt tøy i bhgen, låse døra når vi reiser bort osv. så stoler jeg ikke på han et sekund.

Er det min mann du beskriver? ;-)

Skrevet

Jeg stoler på han.

Han har opplevd utroskap fra sin kone, så han er veldig sår på det området der. Titter en dame på han så ringer han hjem og sier ifra. Så hadde han vært utro hadde jeg blitt veldig overrasket. Vil han ha sex med noen andre er det også helt greit for meg, bare jeg får vite det på forhond. ( han syns jeg er velig rar der, men jeg har vært i ett fritt forhold og jeg hadde ingen problemer med at kjæresten hadde sex med andre, så fremt jeg viste om det på forhond og jeg hadde muligheten til å si nei. Tror aldri min mann kommer til å benytte seg av det, men helt greit for meg. Jeg har ingen behov for å ha sex med andre, om jeg ikke faller for en jente. Jeg faller både for menn og damer, men jeg har funnet ut at jeg ikke kan være samboer med en dame igjen. )

Gjest Gullguttene
Skrevet
Er det min mann du beskriver? ;-)

Er det flere av dem? En gang glemte han ikke bare å låse døra, han lot den stå på vid gap mens vi var borte i mange timer. Heldigvis var ingenting bort, men da var jeg bra irritert :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...