Gå til innhold

Noen som liker Fotball her da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ELSKER fotball :) Favoritt lagene mine er : Chelsea,Barcelona,Sarpsborg 08 og Vålerenga,helt gal etter det :) Noen flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en samboer som spiller på Hønefoss- så heeeeeia HBK :D:D :D

Skrevet

Så morro :) Spiller mot Favoritt laget mitt i morgen da :) Enga :)

Skrevet

er trønder så er en selv skreven trollunge:) og det er min datter også. hun var på sin første kamp før hun var 1 år og digget roar strand da han spilte. hun er med på så mange kamper som mulig og roper og heier. vi pleide og stå i kjernen men liker meg ikke på den nye plassen med hun. blir for høyt oppe. så vi sitter heller under di:) i england så er det Man u som gjelder og Spania real madrid. må også ha med at hvis rbk plutselig ikke skal klare og ta gullet i år så håper jeg strømsgodset tar det. ikke for di jeg hater molde. men jeg syns di fortjener det:) og liker treneren di har:)

Skrevet

Elsker EM ,VM og OL :) Siden de norske fotballgutta er litt labre når det gjelder mesterskap, fikk jeg for over 10 år siden et nytt lag å heie på nemlig Portugal. Jeg har fulgt dem i alle mesterskap, og synes de spiller fantastisk god fotball. Min favoritt var Deco, men han har dessverre sluttet. Ronaldo er jo flink, men det er ikke på grunn av han at jeg ser på Portugal :) Jeg skriker, ler og griner+ banner. Elsker det..........

Men selvfølgelig kommer Norge første hvis de er med.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...