Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #1 Skrevet 23. september 2012 Hvor mange av dere har hatt synålstrek på cb + og fortsatt vært gravid, og omvendt??
Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #2 Skrevet 23. september 2012 Var vel knapt en synålstrek det jeg hadde. Kastet testen trudde den var negativ. Tok en ny litt senere, og den var klar positiv. Fødte en herlig gutt i uke 42:) Gratulerer.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #3 Skrevet 23. september 2012 Regelen er: en strek er en strek uansett tykkelse. Her ble jeg også først knust av det jeg trodde var en negativ test, men mannen min fant en svak, tynn strek. Nå er vi bare dager fra termin :-)
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 23. september 2012 #4 Skrevet 23. september 2012 Jeg har daopplevd det motsatte jeg da men.. Hadde full panikk her for noen mnd siden, trodde jeg var gravid, fikk en syltynn strek på testen.. Fulle spader og gråt og snørr.. Invisterte i en cb digital dagen etter, og den var negativ, gikk til legen, fikk målt hcg, og neida, var ikke gravid..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå