Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #1 Skrevet 23. september 2012 HVER j***** kveld sovner jeg på sofaen!Jeg jobber 120% og er så sliten at jeg sovner stort sett med en gang jeg har satt me ned om kveldene etter mini er lagt.... Hvis jeg lukker øynene nå så sovner jeg garantert med pc'n i fanget og må bli vekt av sambo:P flere som er sååå slitne? og standard-spm på lørdaskvelden(når vi har leid en film) er: "hvordan endte fimen kjære?" zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz...HVER gang!!!
Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #2 Skrevet 23. september 2012 Jada, det skjer titt og ofte Våkner gjerne omtåket rundt 02, ordner meg for natta og legger meg.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #4 Skrevet 23. september 2012 Skjer stort sett hver kveld. Sovner og våkner av at jeg sikler med åpen munn
Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #5 Skrevet 23. september 2012 Sovner sittende i sofaen ihvertfall 4 kvelder i uka. Helst knust både fysisk og psykisk. Har sluttet å tenne lys siden det er litt skummelt å sovne fra dem..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå