Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #1 Skrevet 23. september 2012 .... ca 2 uker i forkant er kanskje greit?
Gjest Filifjonka Skrevet 23. september 2012 #2 Skrevet 23. september 2012 Nei, det er for lenge. En uke holder. Skal det være på lørdag, del det ut mandagen før.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #3 Skrevet 23. september 2012 Jeg pleier å sende de ut 1 1/2 uke før, men de andre foreldrene sender de ut 2-3 dager før. Synest det er litt for liten tid,men vi er alle forskjellig. 2 uker skulle ihvertfall holde:)
Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #4 Skrevet 23. september 2012 Vi skal sende ut mandagen samme uke.. det har blitt gjort av de andre også , så da regner jeg med at det er nok tid.
Har en farlig sexy mann Skrevet 23. september 2012 #5 Skrevet 23. september 2012 Jepp, mandagen før her også 5-6 dager før holder, men 2-3 dager før er for kort varsel. 2 uker før er for lenge, det er fort gjort å glemme det da.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #6 Skrevet 23. september 2012 En uke før, eventuelt mandagen om selskapet er på fredag/lørdag.
It's all about me Skrevet 23. september 2012 #7 Skrevet 23. september 2012 Jeg har sendt ut invitasjoner både mandagen før og mandagen før det igjen. Uansett er det like mange som er like dårlige til å svare og det er alltid like mange purringer å sende ut når fristen for å svare er ute. Så send ut når de er ferdige, om det er en eller to uker før har lite å si.
Iiiiik Skrevet 23. september 2012 #8 Skrevet 23. september 2012 Maks en uke før, mener jeg. Mine unger maser i hvert fall hull i hodet på oss når de er bedt i bursdag og må vente i mange dager på selskapet. Nå i hovedsak den minste - hun har ikke oversikt over dagene ennå.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #9 Skrevet 23. september 2012 Takk for svar dere! Da sender jeg dem ut ca 2 uker før tror jeg, eller rett i underkant av 2 uker blir det vel hvis jeg sender dem på mandagen. HI
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #12 Skrevet 24. september 2012 Ikke mer enn en uke før, har hørt om de som sender ut to uker før og har en eller flere pyntede barn på døra en uke for tidlig. Forbausende mange ser bare på ukedagen og ikke datoen siden de aller fleste sender ut innbydelsen 5-7 dager før selskapet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå