Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #1 Skrevet 23. september 2012 Jeg elsker mannen min, men jeg klarer ikke å stoppe. Blir lett småforelska og betatt og lar meg bare rive med. Sitter alltid igjen med svart samvittighet etterpå..
Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #3 Skrevet 23. september 2012 Du elsker ikke mannen din, du elsker deg selv. Hvis jeg var deg villet jeg skammet meg.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #4 Skrevet 23. september 2012 Da må du innrømme at du har et problem og så søke profesjonell hjelp for det hvis du mener alvor med at du elsker mannen din. Man behandler ikke den man elsker slik.... Søk hjelp eller vær ærlig med mannen og gi ham et valg om han godtar det.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #5 Skrevet 23. september 2012 Det gale her er at du er i ett forhold. Lev livet slik du vil, men la han slippe deg.
:o) :o) :o) Skrevet 23. september 2012 #6 Skrevet 23. september 2012 Om du ikke klarer å la være å være utro, bør du ikke være i et forhold. Du bør hvertfall være ærlig mot din mann, og la han velge om han ønsker å være i et forhold til deg eller ei...
Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #8 Skrevet 23. september 2012 Haha, du virker veldig selvopptatt! Det er bare din egen egoisme som spiller inn.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #9 Skrevet 23. september 2012 Du elsker han ikke. Jeg var også utro mot min eks. Skjønte ikke hvorfor. Elsket han jo. Først flere år senere jeg skjønte at jeg slett ikke gjorde det.
SophiesMum<3 Skrevet 23. september 2012 #10 Skrevet 23. september 2012 fysj, fysj.... la den stakkars mannen gå, ikke la han gå gjennom dette.
stearin Skrevet 23. september 2012 #11 Skrevet 23. september 2012 Jeg var også notorisk utro. Benyttet hver mulige anledning til å være utro. Både emosjonelt og fysisk. Med mange forskjellige. Må si slik #9 sier, jeg elsket han rett og slett ikke, noe jeg var helt sikker på at jeg gjorde helt til jeg ble gravid (ikke med hans barn, jeg hadde igjen vært utro). Kanskje HI egentlig ikke elsker sin mann? Eller er det kun sex som gjør at du er utro, at du ikke blir tilfredsstilt nok hos din mann?
Vakreste_i_verden:-) Skrevet 23. september 2012 #13 Skrevet 23. september 2012 Dårlig gjort !!!! Håper du kan finne ut hvorfor du gjør dette mot han stadig vekk! Kanskje han rett og slett ikke er bra nok for deg? Eller kanskje det er som mange andre her sier, at du ikke elsker han! Han fortjener hvertfall å vite hvordan du er, så han kan ta et valg! Ps: håper du bruker kondom så ikke du smitter mannen din med en ekkel kjønnsykdom!
Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #14 Skrevet 23. september 2012 Du elsker han ikke, nei. Har vært i et forhold hvor jeg elsket mannen min over alt på jord og det siste jeg kunne tenke meg var sex med en annen mann. Har vært i noen korte forhold etterpå og jeg har flørtet mye med andre og vært utro en gang(med eksen som jeg elsket og fremdeles elsker) uten å blunke. Jeg elsket de ikke. Du får tenke over hvordan du hadde reagert hvis mannen din fortalte deg at han elsker deg over alt, men at han har likevel gått bak ryggen din med mange damer. Føles sikkert bra.. Eller kanskje du har tenkt til å fortsette sånn til musa di tørker ut?
Stratos med 3 barn Skrevet 23. september 2012 #15 Skrevet 23. september 2012 Du elsker ikke mannen din, du elsker deg selv. Hvis jeg var deg villet jeg skammet meg. Viktig å elske seg selv! Må faktisk til det for å kunne elske andre -også. Hi, ta kontakt med en psykolog etc og forsøke greie ut av om det er ett dårlig selvbilde etc som driver deg til bekreftelser fra andre. Synes du bør gjøre det før du evt konkluderer med at du ikke elsker han, slik flere allerede har gjort for deg. Om ikke annet er eventuelle felles barn verdt innsatsen, for endrer du ikke oppførsel mister du kanskje "alt"...
Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #16 Skrevet 23. september 2012 Skjønner deg godt jeg. Er gift med verdens snilleste tørrpinn,dårlig med sex, så jeg må ty til ungfoler
samu Skrevet 23. september 2012 #17 Skrevet 23. september 2012 du har nok så dårlig selvtillitt at du tar til deg alt av oppmerksomhet du får,fra det andre kjønn, og innbiller deg at de liker deg. om du elsker mannen din, oppfører du deg ikke sånn. du er voksen nå. ACT LIKE IT
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå