håpefull<3 Skrevet 23. september 2012 #1 Skrevet 23. september 2012 Jeg har fått en vugge av søsteren min. Jeg er jo tante til den lille som har brukt denne, hadde det vært en ukjent unge hadde jeg ikke vært i tvil. Men det jeg lurer på: bør jeg kjøpe ny madrass? Eller kan familie bruke samme madrass? hva mener dere? Har fått masse klær,men disse er jo bare å vaske. Litt vanskeligere med en madrass.
Har en farlig sexy mann Skrevet 23. september 2012 #2 Skrevet 23. september 2012 Kjøp ny madrass. Jeg har tre barn, og alle har fått ny madrass til både vugge og seng!
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 23. september 2012 #3 Skrevet 23. september 2012 Jeg ville kjøpt ny madrass. Gjorde det til mine barn, bare for å være på den sikre siden De anbefaler vel egentlig å gjøre det, spesielt hvis barna ikke er søsken. http://www.lub.no/madrass-til-spedbarnet
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 23. september 2012 #4 Skrevet 23. september 2012 Jeg ville nok kjøpt en ny en, for å være på den sikre siden..
Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #5 Skrevet 23. september 2012 Ville kjøpt en ny madrass. Det er det som er anbefalt, og det er heller ikke en dyr investering.
håpefull<3 Skrevet 23. september 2012 Forfatter #6 Skrevet 23. september 2012 Takk for svar folkens, det blir ny madrass etter å ha lest info i linken. Hadde ikke tenkt på alt det gitt. Mye man skal lære før første nurket kommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå