kmama Skrevet 23. september 2012 #1 Skrevet 23. september 2012 Vi sliter litt med søvnen for tiden med vår 18 mnd. gamle skatt. Har hittil vært veldig forsiktig med å ha for mye i sengen (mhp. fare for krybbedød). Tenker nå at det kanskje kunne hjelpe å lage det litt koseligere. Noen som lar de små sove med dyne under seg? Erfaringer? Er dette ok for ryggen?
SnekkerPelle Skrevet 23. september 2012 #2 Skrevet 23. september 2012 Vår på 1 år og 8 mnd sover alltid med dyna under seg.
min<3 Skrevet 23. september 2012 #3 Skrevet 23. september 2012 Min er 15 mnd og gjør alltid det. Spurte kiropraktoren han går til om det var greit for ryggen og hun sa det var problemfritt
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 23. september 2012 #4 Skrevet 23. september 2012 Gutten her sovner med dyna over seg, men den ender opp i "pølse"form under han iløpet av natta, han har da også noen få bamser i senga si + kosekluten, er nå 19 mnd
kmama Skrevet 23. september 2012 Forfatter #5 Skrevet 23. september 2012 Takk for svar. Vi bruker ikke dyne i utgangspunktet, bare nattpose. Hun sover mye på magen, og jeg er litt redd for at det skal bli vanskeligere for henne å snu seg med et mykt underlag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå