SmellyCat Skrevet 23. september 2012 #2 Skrevet 23. september 2012 Hva er forskjellen på de egentlig?
LuksusLiv Skrevet 23. september 2012 #3 Skrevet 23. september 2012 Vi har valgt tec + til 3 åringen. Forskjellen er slitestyrken. + er hakket bedre.
Lyckelin Skrevet 23. september 2012 #4 Skrevet 23. september 2012 Ingen av delene... sorry, men reima koster mye for "helt grei" kvalitet... De beste dressene jeg ser i barnehagen er de som er kjøpt på europris... Varme, vanntette og man er ikke livredd for at de skal bli ødelagt (for de koster ikke skjorta) Sorry, vet det ikke var det du spurte om, men da vet du ihvertfall hva jeg mener
SmellyCat Skrevet 23. september 2012 #5 Skrevet 23. september 2012 Vi har valgt tec + til 3 åringen. Forskjellen er slitestyrken. + er hakket bedre. Takk. Har lurt litt på dette. Finnes det flere graderinger også?
*SommerFrisk* Skrevet 23. september 2012 #6 Skrevet 23. september 2012 Ingen av delene... sorry, men reima koster mye for "helt grei" kvalitet... De beste dressene jeg ser i barnehagen er de som er kjøpt på europris... Varme, vanntette og man er ikke livredd for at de skal bli ødelagt (for de koster ikke skjorta) Sorry, vet det ikke var det du spurte om, men da vet du ihvertfall hva jeg mener ha ha ha
Bustehue Skrevet 23. september 2012 #7 Skrevet 23. september 2012 Jeg valgte reimatec +. Bare fordi den er litt bedre og kostet bare 100 kr mer...
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #8 Skrevet 24. september 2012 Ingen av delene... sorry, men reima koster mye for "helt grei" kvalitet... De beste dressene jeg ser i barnehagen er de som er kjøpt på europris... Varme, vanntette og man er ikke livredd for at de skal bli ødelagt (for de koster ikke skjorta) Sorry, vet det ikke var det du spurte om, men da vet du ihvertfall hva jeg mener Varme og vanntette ja? Legg til at ungene blir klamme og tette og søkksvette inni en europrisdress.... Barna til min svigerbror har disse dressene, og makan til søppel!! De er laget for å være helt vanntette, altså er det klistra på plast utenpå dressen. Stoffet er helt tett, ikke laget av pustende materiale, som gjør at all luft forblir inni dressen. Derfor blir ungene varme og klamme inni disse dressene. Og for de som tror at det viktigste er at ungen kjennes varm ut og ikke blir våt, ja så blir europrisdressen "like god som reima".... Aldri i livet at min unge skal måtte leke i slike klær! Da ville jeg heller spart på andre ting og prioritert å kjøpe en skikkelig dress - Reimatec +! For +'en er best
Lyckelin Skrevet 24. september 2012 #9 Skrevet 24. september 2012 Ingen av delene... sorry, men reima koster mye for "helt grei" kvalitet... De beste dressene jeg ser i barnehagen er de som er kjøpt på europris... Varme, vanntette og man er ikke livredd for at de skal bli ødelagt (for de koster ikke skjorta) Sorry, vet det ikke var det du spurte om, men da vet du ihvertfall hva jeg mener Varme og vanntette ja? Legg til at ungene blir klamme og tette og søkksvette inni en europrisdress.... Barna til min svigerbror har disse dressene, og makan til søppel!! De er laget for å være helt vanntette, altså er det klistra på plast utenpå dressen. Stoffet er helt tett, ikke laget av pustende materiale, som gjør at all luft forblir inni dressen. Derfor blir ungene varme og klamme inni disse dressene. Og for de som tror at det viktigste er at ungen kjennes varm ut og ikke blir våt, ja så blir europrisdressen "like god som reima".... Aldri i livet at min unge skal måtte leke i slike klær! Da ville jeg heller spart på andre ting og prioritert å kjøpe en skikkelig dress - Reimatec +! For +'en er best Jeg kan føye meg litt I støvet her... Må jo kanskje spørre hvor gamle barna som skal bruke dressen er også! Jeg tenker automatisk på barnehagebarn når jeg leser slike innlegg, og det er jo ikke selvsagt... Men står fortsatt fast på mitt at de beste dressene jeg ser I barnehagen er europris dressene, for her vi bor er det som oftest veldig våt snø, og da duger ikke de andre dressene. Ja de blir litt klamme hvis de er veldig aktive, men hvis du har på ullundertøy inne I dressen blir det ikke mye svette, så jeg har aldri opplevd at et barn blir gjennomsvett I en sånn dress... Men igjen hver til sin smak :-)
moota m storebror&lillebror Skrevet 24. september 2012 #10 Skrevet 24. september 2012 Hadde kjøpt reima tec til en 3 åring. Det har i alle fall holdt til mine barn Siden vi er inne på diskusjonen, jeg synes at reima tec er greit til små barn i bhg. Men nå er mine 5 og 7 år og jeg har gått mest mulig vekk fra reima. Kjøper vår/høstdressen om jeg kommer over på tilbud pga at det er litt for i dem, men ikke for masse. Nå bruker jeg noe skogstad og bergans.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå