Gå til innhold

Stor mage..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Sliter med å skjule magen allerede! Ser ut slik jeg gjorde da jeg var 25 uker sist og jeg er bare i uke 7.

 

Har ingen planer om å fortelle det hverken til venner eller spesielt jobb ennå, men jeg sliter med å finne klær som skjuler magen..

 

Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sliter med det samme! Har to tette fra før og antar folk ikke forventere flere på ei stund så nå er spørsmål om jeg har lagt på meg begynt å kommer!!! Der hjelper skikkelig på humøret!!! kjennere hormonene løper løpsk her...

 

8+2 og i går måtte jeg krype til korset å ta hårstikkknepet for i det hele tatt ha bukse på meg :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med nr 1 så kan ikke magen komme fort nok,bli stor nok eller vises nok.

 

med nr 2 kommer magen mye tidligere enn med nr 1, dette til stor glede..ihvertfall helt til man innser at magen ikke slutter å vokse på samme Sted som sist! man skal så absolutt bli sprekkferdig!

 

når nr 3 er på vei er magen gjerne klar iløpet av første uka etter at testen er positiv. oppblåst og forferdelig får man plutselig sjokk over at en piiiiitteliten unge kan forårsake en sååå stor mage...

 

nr 4 er skremmende praktisk! graviditetstest er unødvendig for magen er allerede stoooor FØR ikm...

 

 

tror det er på tide meg en liten blund jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korrekt beskrivelse Sjokoladebær! Kunne ikke beskrevet det bedre selv! Er idag 7+1 og i full gang med å pakke bort alle bukser og skjørt som ikke er størrelse elefant. Blir så sur av å se på alle klærne jeg ikke kommer inn i:-(

Mitt råd til dere som sliter med stor mage: Kapituler og begynn å bruke mammabukser, så har dere det i alle fall behagelig. ingen grunn til noe annet! Jeg orker ikke å dele det med folk enda, for familien synes allerede jeg har mer enn nok med de tre jeg har, så jeg har funnet ut at mammabukser med vide topper over fungerer fint. Også passer jeg på å bruke mye store skjerf eller sjal som jeg danderer slik at magen ikke er så synlig. Funker fint! Planlegger også en seriøs hårklipp, så folk skal være så opptatt av å si jeg (for en gangs skyld) er fin på håret at de ikke legger merke til tjukkasfaktoren:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte spørre gubben om han kunne se mage. Vel, han svarte at den så litt mer oppblåst ut. Men jeg merker det på buksene og har vurdert å tre på meg mammabukser nå i et par dager. Men det har blitt sånne deilige tøybukser i fra Cubus. Anbefales på det varmeste. Løse og ledige og med noen høye sko. (høy oppover leggen) så blir det greit. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅh, jeg er 9+3 nÅ og har sliti med Å skjule magen noen uker. Samboeren mÅpte for over et par uker siden nÅr det var varmt og jeg gikk rundt i singlet med noen venninner fordi magen stod som ei tromme. Sistgang syns ikke magen før jeg var over halvveis selvom jeg var slank da ogsÅ, men nÅ har den syntes side jeg ble gravid :o mÅ gÅ til innkjøp av noen fine klær sÅ jeg slipper Å gÅ sÅ slaskete kledd og kan skjule magen litt lenger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Magen er kommet for å bli...12 uker på mandag...så ni kveld skal poden på 5 få vite det..geder meg til å se reaksjonen, han er jo så klar for å bli storebror.

Men tilbake til mage...jeg har hatt gravid mage siden forrige svangerskap, selv etter 13kg vekttap var den der..så jeg holder magen inn. Det merker jeg at jeg ikkeklarer mer snart...men rart at man skal være oppblåst mer noen dager enn andre...for kan jo si det sånn, at i går så jeg ikke gravid ut, mens i dag strutter den som om den skriker ut..se på meg..det er ganske fælt til tider..men nå er jeg over hemmelighetsfasen så kan vel egentlig bare slappe av, men det er ille når jeg slapper av og ser ut som jeg er 6mnd på vei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...