Gå til innhold

Hva ville dere gjort ang vogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en mountain buggy swift som vi bruker daglig til og fra barnehagen. I tillegg av vi en city cross som vi tenkte å bruke til nestemann når den tid kommer.. Uansett, kunne tenkt meg en paraplytrille som kan ligge i bilen, eller er det dumt å tenke til en jente på 22mnd snart??

Videoannonse
Annonse
Gjest Mamma til 3 små Gull
Skrevet

Ja, det ville jeg glatt ha gjort. Vi har ei lita trille, og den blir enda brukt til storesøster på 3,5 år. Er veldig kjekkt å ha, og mye enklere å frakte imellom.

Skrevet

Men har du tips til hvilken trille vi skal kjøpe?

Gjest Mamma til 3 små Gull
Skrevet

Vi har ei Brio sitty om jeg ikke husker helt feil. Man kan legge ryggen helt ned på den, og den tar liten plass og er super å trille :-) hadde ei simo-trille en stund, men den var stor å tung i forhold til denne.

Har også Emmaljunga scooter, og det er også ei vogn som står veldig høyt på lista. Har du noen spesielle krav? Om vogna blir lite brukt ville jeg gått for brio, men blir den mye brukt ville jeg uten tvil kjøpt Emmaljunga :)

Skrevet

MacLaren techno XT. Ingen over, ingen ved siden. Den er helt super, kan legges flatt og blir aldri ødelagt. Jeg har hatt min i 7 år, til tre barn og den har reist verden rundt mange ganger uten å være innpakket. Nå var hjulene utslitt, de kunne jeg ha skiftet, men var så heldig å få overta min venninne sin, som er litt nyere. Jeg har anbefalt denne vognen til mange venner og familie og alle blir like fornøyde som meg. Den koster litt, men er absolutt verdt det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...