Gå til innhold

Burde en 18 åring tåle dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

18 åringen skal hjem fra vennine, der hun sender meld og spørr om mor er våken. 18 åringen får meld "nei, jeg sover :P " går få sekunder der det kommer en til "nei, har sex"

Burde tåle eller skal jeg støtte meg på reaksjonen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den skjønte jeg ikke.. Altså, hvem sendte melding til hvem

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nei, absolutt ikke! Er det en persons sexliv jeg ikke vil høre om så er det mamma sitt

Skrevet

Mor sendte meld til barnet på 18. Barnet skulle hjem, og sendte meld for å høre om mor var våken slik at barnet kom seg hjem, som avtalt. Mor skrev meld til barnet der det først var "nei, jeg sover." Få sekunder etterpå skriver mor igjen "nei, har sex" til barnet.

Skal det bli reaksjoner eller burde en tåle sånt?

Skrevet
Nei, absolutt ikke! Er det en persons sexliv jeg ikke vil høre om så er det mamma sitt

Enig! Ville ikke likt å fått en slik sms fra mamma da jeg var 18år..

Skrevet

Uææ hvis jeg har tolket riktig, stakkars 18 åring.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Enig! Ville ikke likt å fått en slik sms fra mamma da jeg var 18år..

Jeg ville ikke likt det nå heller, og jeg er snart 30...

Skrevet

Æsj! Jeg hadde syntes det var fryktelig ekkelt og hadde ikke klart å sett henne i øynene.

Alle mor/datter forhold er ulike, men jeg tror kanskje ikke dette faller under normalen. Men hun (du?) er sikkert en flott mor selvom jeg synes det var rart.

Skrevet

Er da virkelig ikke normalt at en mamma informerer barnet om sexlivet sitt uansett om det er 16, 18 eller 30 år gammelt...

Veldig unødvendig synes jeg.

Men blir litt nysgjerrig på hva slags konsekvenser du mener det skal få da.

Skrevet

æsj, viss moren min hadde gitt meg den infoen hadde jeg blitt rimelig sur uansett om jeg hadde vært 18 eller 30...

Skrevet

en smule forvirret over hvem som gjør hva i denne situasjonen? Hvem skal mor få reaksjon fra? Var det en spøk? En 18 åring, er det egentlig ett barn? Hvem er du oppi dette?

Skrevet

Jeg hadde bare ledd og konstatert at hun ikke hadde kommet for å hente meg den første halvtimen. Hos oss var aldri sex noe ekkelt eller hemmelig.

Skrevet

Sexlivet til foreldrene mine vil jeg ikke vite noe om.

Jeg er fortsatt bastant på at mamma og pappa kun har hatt sex 2 ganger. De har to barn:P

Nei da, jeg er ikke så prippen på det. Men sexlivet til foreldrene mine trengs ikke deles med meg på noen som helst måte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...