Gå til innhold

Og prisen for beste drama(dronning)..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..går til husets 1 år og 8 måneders gamle jente! Bedre meg...det trampes med små bein, kastes seg fremover på magen for å sparke med de samme små beina, krokkodilletårer presses frem....Alt er så dramatisk ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, vi har en 3-åring i trass som er på akkurat samme måte :P Var til besteforeldrene i dag, og absolutt alt skulle man tro at var verdens ende. Hun tok føtterne på middagsbordet, og vi forklarte at det var ikke lov. Da kom det først myyyye krokodilletårer før påfølgende "Dere er ikke glade i meg. Fotene mine blir også sulten, og de dør om dem ikke får mat". Visste ikke om jeg skulle le eller grine ;)

Mye liv i huset for tiden!

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Og jeg har en følelse av at det neppe blir bedre!

Her har jeg nå truet 3-åringen med at vi snart fjerner døren inn til rommet hennes, ettersom jeg er rimelig lei av at hun smeller den igjen i sinne. Så til uken regner jeg med at døren blir borte ;)

Skrevet

Ahhh.....deilig alder. Vesla her er 21 mnd. og er helt turbo. Folk tror sikkert ikke vi snakker til henne, men hun har 4 søsken som er helt annerledes.

Finner henne igjen på bordet, i vinduskarmer....overalt!

Satt henne i sengen hennes i kveld og da hylte hun "dumming"!!

Lover godt ;)

Skrevet

Uff.. datteren min på snart 3 er rene fjortisen..

Hun har alltid vært ganske hissig og sta, men nå er a heeelt på styr ;)

Om hun er i det rette humøret så grynter hun til svar, himler med øynene, har hendene i kors og så har vi blitt veldig kjent med følgende setning: "Jeg får AAALDRI lov til...." ;)

(Og ja, hun smeller også med dørene til tider)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...