Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #1 Skrevet 23. september 2012 Hva slags lavkarbo anbefaler dere? Jeg har prøvd ketolyse, men klarer ikke så mye fett. Har lyst å prøve moderat lavkarbo, men vet ikke helt hva det innebærer. Kan man gå ned like mye med det som med ketolyse/LCHF?
Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #2 Skrevet 23. september 2012 Jeg gikk ned 20 kilo på ketolyse og spiste ikke så mye fett. Det jeg spiste av fett var fet fisk som laks og advokado. Spiste verken smør, rømme eller bacon, og slikt. Gikk ned 20 kilo og det er 2 år siden. Har holdt vekta siden.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #3 Skrevet 23. september 2012 Ja, men det går ikke så fort. å er man ikke ekstremt overvektig er det bedre å spise moderat lavkarbo. Jeg anbefaler generelt ikke å gå ned fort, men noen ganger er det til det beste.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #4 Skrevet 23. september 2012 Har prøvd lavkarbo og grete rodede. Sistnevnte fungerer mye bedre for meg. Moderat mengde mat med moderat kalorimengde. Litt brød, mye frukt og grønnsaker, rent kjøtt og ren fisk. Er ekstremt mange kalorier i lavkarbobrød blant annet pga stor nøtte -og frøandel, noe som er veldig kaloririkt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå