Gjest Vicky Pollard Skrevet 23. september 2012 #1 Skrevet 23. september 2012 Jeg tror jeg må si i dag Dere fortell om deres beste dib- dag
Gjest Miryks Skrevet 23. september 2012 #2 Skrevet 23. september 2012 "Inspirert av meg selv"... Min beste dib-dag? Hum. Husker ikke en spesiell dag, synes alle dagene er unike (på godt og vondt)
Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #3 Skrevet 23. september 2012 Ehh.... lite å gjøre/skrive om i dag?
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 23. september 2012 #4 Skrevet 23. september 2012 Haha, det er så herlig å se at folk inspirerer seg selv. Det skulle vi hatt mer av Vet ikke om jeg bidro så mye den dagen, men har aldri ledd så mye som jeg gjorde av tråden fra Langesund med mannen i sebra-truse! Så det var min beste dib-dag...
Filursen Skrevet 23. september 2012 #5 Skrevet 23. september 2012 Haha, det er så herlig å se at folk inspirerer seg selv. Det skulle vi hatt mer av Vet ikke om jeg bidro så mye den dagen, men har aldri ledd så mye som jeg gjorde av tråden fra Langesund med mannen i sebra-truse! Så det var min beste dib-dag... Sebratruse mannen var og min beste dag her inne :-) Lo så jeg nesten tisset på meg :-D
SmellyCat Skrevet 23. september 2012 #6 Skrevet 23. september 2012 Sebratruse og Vårrull er gode stikkord. Hun som ikke fant bilen likeså.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #7 Skrevet 23. september 2012 Det var når ei snill dame hjalp meg veldig her nylig... Det gjorde helga mi.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 23. september 2012 #8 Skrevet 23. september 2012 Hun som ikke fant bilen Var desverre ikke her når det var "sebratruse" dagen.. Kun lest den tråden i etter tid
**lykke!!** Skrevet 23. september 2012 #10 Skrevet 23. september 2012 Den dagen jeg fant anonym forumet, da tenkte jeg at her har jeg mye underholdning fremover (som i at det blir sagt ufattelig mye dumt her inne).
Tigerpote Skrevet 23. september 2012 #11 Skrevet 23. september 2012 Da eggene som var gått ut på dato faktisk var...... gått ut på dato!!!! Og var uspiselige!
Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #12 Skrevet 23. september 2012 Hun som hadde brannøvelse for barna sine fordi de skulle være så lenge alene hjemme.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #13 Skrevet 23. september 2012 MIN beste dib-dag var paradoksalt nok når mannen min plutselig fortalte at han ikke var glad i meg lenger, men hadde funnet seg en ny dame, og jeg satt midt på natta med en 4 måneder gammel baby og skrev et forbanna til-helvete-med-deg-din-jævla-drittsekk-av-en-idiot-innlegg jeg trodde ingen kom til å lese, og våknet neste morgen til 32 trøstende better-off-alone svar fra sympatiske og snille vilt fremmende mennesker! Dere vet ikke hvem dere er, men jeg husker hvert nick ennå - så takk skal dere ha
Jaffs Skrevet 23. september 2012 #14 Skrevet 23. september 2012 Hun der med den fanatiske bursdagsfeiringen med 3 retters meny med hyllebær saft.. for sønnen hennes var litt fin på det. Dessuten ramset hun opp alt det naboen hadde hatt i bursdagen sin, hvor naboen hadde handlet og hvor mye hver ting kostet. Har aldri vært så facinert før tror jeg. Poenget med hele historien tror jeg var noe sånn som at naboen var missfornøyd med gaven barnet hans hadde fått. Hele historien var nazi detaljert med alt fra hvor de hadde kjøpt, hva det kostet og hvor mye det kostet og vaske opp etterpå. Tror forresten det var samme dama som holdt brannøvelse for barna sine Helt ekstrem historie.
SmellyCat Skrevet 23. september 2012 #16 Skrevet 23. september 2012 Hun der med den fanatiske bursdagsfeiringen med 3 retters meny med hyllebær saft.. for sønnen hennes var litt fin på det. Dessuten ramset hun opp alt det naboen hadde hatt i bursdagen sin, hvor naboen hadde handlet og hvor mye hver ting kostet. Har aldri vært så facinert før tror jeg. Poenget med hele historien tror jeg var noe sånn som at naboen var missfornøyd med gaven barnet hans hadde fått. Hele historien var nazi detaljert med alt fra hvor de hadde kjøpt, hva det kostet og hvor mye det kostet og vaske opp etterpå. Tror forresten det var samme dama som holdt brannøvelse for barna sine Helt ekstrem historie. Hahaha, denne hadde jeg helt glemt. Fantastisk tråd. Ja til link om noen finner.
Jaffs Skrevet 23. september 2012 #17 Skrevet 23. september 2012 jeg prøver og finne den igjen for det er virkelig en fantastisk morsom og veldi facinerende tråd, men bare til og legge den ut om dere finner den
Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #18 Skrevet 23. september 2012 Da eggene som var gått ut på dato faktisk var...... gått ut på dato!!!! Og var uspiselige! Link?
Gjest Morn du Skrevet 23. september 2012 #19 Skrevet 23. september 2012 (endret) Her er litt om brannøvelsen i hvert fall : http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/143158225-brann%c3%b8velse/page__hl__brann%C3%B8velse__fromsearch__1 Og litt om bursdagsfeiring: http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/141564450-bursdagssituasjon-ditt-syn-langt-innlegg/ Endret 23. september 2012 av LisaGikkTilSkolen
Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #20 Skrevet 23. september 2012 Når Dr. Yppert ble avslørt med navn og bilde, og vips var både han og Angelica borte, det viste seg at de var blitt sammen, hvis jeg ikke husker feil. Ellers så må det være hun gale kjerringen med brannøvelsen, hyllebær saften og de evige lange innleggene. De tok jo aldri slutt.
Gjest Morn du Skrevet 23. september 2012 #21 Skrevet 23. september 2012 Sametruseinnlegget glemmer jeg ikke http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/136683424-i-dag-fant-jeg-ei-sametruse-under-senga-som-iallefall-jeg-aldri-har-brukt-b%c3%b8r-jeg-konfrontere-mannen/page__hl__sametruser
Vakreste_i_verden:-) Skrevet 23. september 2012 #22 Skrevet 23. september 2012 Jeg glemmer aldri rumpesprekk diskusjonen der det var ei som slet med lang rompesprekk! Lo så jeg grein av den, måtte tilslutt måle min egen for å se om jeg var innenfor normalen:-)
Cat.68 Skrevet 23. september 2012 #23 Skrevet 23. september 2012 Hun som hadde brannøvelse for barna sine fordi de skulle være så lenge alene hjemme. Var det din beste?!?!? Jeg trur jeg aldri jeg har vært så provosert noensinne, lell om jeg inni meg prøvde å si at det bare måtte være tull. Men klarte ikke overbevise meg om det og ble provosert igjenn og igjenn og igjenn. ORG klarte virkelig å trykke på mine provokative punkter, hehehe.
Cat.68 Skrevet 23. september 2012 #24 Skrevet 23. september 2012 Det har vært mange, mange artige stunder her inne, Men den beste trur jeg må ha vært når Jeg, knusmegharenurtsomvokserihodet, og Kong Tom hadde en skikkelig tøysetråd her inne. Da lo jeg så jeg holdt på å tisse ut meg. Jeg savner dem veldig!!!
Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #25 Skrevet 23. september 2012 Var en festlig en her om at jorden skulle gå under i 2012, og bestemoren til hi hadde fått ordre om å dra til Svalbard for å gå under jorden eller noe... Endel damer ble helt hysteriske, og nektet å tro HI da hun forklarte at det hele var oppspinn. Hun med bilen, brannøvelsen (ikke morsomt heller, ufattelig tragisk om det faktisk var tilfelle, var det tull var det godt fantasert=) Flaueste sex-episode tråden for et år eller to siden, da lo jeg så jeg skvetta litt på meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå