Verbena Skrevet 23. september 2012 #1 Skrevet 23. september 2012 Hvor mye blødde dere og hvor lenge? Kjenner jeg er letere forvirra her. Begynte å blø litt ca 12.30 i dag. En halvtime senere kom det plutselig ganske mye blod, dette varte til ca kl 15. Med en god del klumper og en stor en som så ut som det kunne være ei slimhinne. Blødde litt etterpå også, men nå etter 17.30 har det bare kommet litt blod når jeg har vært på do. Noen som kjenner seg igjen? Har snakket med legevakta, fikk beskjed om å ringe igjen om jeg ble svimmel, kvalm, fikk veldig vondt i magen eller begynte å blø veldig mye. Og jeg skal kontakte fastlegen min i morgen tidlig uansett!
Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #2 Skrevet 23. september 2012 Hvor mye blødde dere og hvor lenge? Kjenner jeg er letere forvirra her. Begynte å blø litt ca 12.30 i dag. En halvtime senere kom det plutselig ganske mye blod, dette varte til ca kl 15. Med en god del klumper og en stor en som så ut som det kunne være ei slimhinne. Blødde litt etterpå også, men nå etter 17.30 har det bare kommet litt blod når jeg har vært på do. Noen som kjenner seg igjen? Har snakket med legevakta, fikk beskjed om å ringe igjen om jeg ble svimmel, kvalm, fikk veldig vondt i magen eller begynte å blø veldig mye. Og jeg skal kontakte fastlegen min i morgen tidlig uansett! Høres ut som meg sist helg dette, det startet med blod på papiret, ble en god del blod med bytydelig mye klumper i, også roet det seg til mer ala blodig slim, måtte ta medisinsk abort fordi det var igjen rester, så fikk da store blødninger igjen pga det på tirsdag, hadde store blødninger den dagen, og helt til i dag (til og med dagen i dag) så har jeg blod på papiret når jeg tørker meg, og blodig slim. Fått beskjed om at normalen er 11-12 dager med mindre blødninger, men noen kan blø lengre enn dette også..
LillaGorilla♥♥ Skrevet 23. september 2012 #3 Skrevet 23. september 2012 Var sånn det var de to gangene jeg hadde tidlig sa (uke 7 og 8 sånn ca). Ene gangen hadde jeg vodnt i tillegg, andre gangen ikke. 3. gang mistet jeg i uke 14, da kom det ikke noe blod, og jeg måtte inn på sykehuset for å få ut fosteret.
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 23. september 2012 #4 Skrevet 23. september 2012 Jeg har mistet to ganger (uke 7 og uke 10), og kjenner igjen det du beskriver. Det var verst den første dagen, men småblødde i nesten en ukes tid etterpå. Og hadde skikkelig vondt begge gangene, kjente nesten ut som rier! Var så vondt at jeg kastet opp.
katha90 Skrevet 23. september 2012 #5 Skrevet 23. september 2012 Den gangen jeg mistet hadde jeg kraftige menssmerter og blødde svært mye i par dager, måtte på utskraping for det var rester igjen, var da 11+5..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå