Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #1 Skrevet 23. september 2012 ♥ 2 skiver-1 m ost - 1 med ost/hamburgerrygg - 1 glass melk ♥En kopp kakao ferdigpose fra Toro ♥1 liten skål med pastasalat (pastaskruer,skinke,mais,løk,tomat,sjampinjong) ♥1 gulrot ♥Middag: fårikål 2 porsjoner ♥Eplekake og is
3 nøtter til Askepott Skrevet 23. september 2012 #2 Skrevet 23. september 2012 Det er mye, hvertfall for meg.
mrsrogaland. Skrevet 23. september 2012 #3 Skrevet 23. september 2012 Høres normalt ut. Men om du slanker deg, så er det litt mye. Ikke mye, men FEIL mat. Kutt ut eplekake og is. Masse kalorier der. Hold deg til en middagsposjon. Mye kalorier i kakao også. Men om du er fornøyd med vekt og helse, så kan du bare spise det du spiser. Er ikke så værst det der. Selv spiser jeg like mye, men sunnere.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #4 Skrevet 23. september 2012 For meg er det mye, men har hatt mine dager hvor jeg har spist mye mer enn det Så lenge du er fornøyd med vekta, og den holder seg stabilt skal jeg ikke si om det er mye eller lite. Du må selv se an hva DU føler er mye for DEG!
Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #5 Skrevet 23. september 2012 Fin frokost - prøv å få inn mer grønnsaker der. tomat, agurk, paprika, salatblad, spirer. Dropp kakao og drikk god te med sukett. Fin lunsj, det bør være mer grønnsaker enn pasta. Hvis det ikke er store porsjoner så er det ok. Helst bare en porsjon med middag. Eplekake og is er selvsagt ikke bra, men det veit man jo Gulrot er bra når som helst på døgnet. Få inn et eple eller annen frukt, gjerne fler gulrøtter eller andre grønnsaker i løpet av dagen. Lykke til!
SnekkerPelle Skrevet 23. september 2012 #6 Skrevet 23. september 2012 Spis og kos deg,livet er for kort.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #7 Skrevet 23. september 2012 Litt spesielt med dessert akkurat i dag, da! Unner meg det på en søndag ;-)) Slanker meg overhodet ikke, er gravid i uke 27. Normalvektig til vanlig og gått opp 5kg til nå. Lurer bare på om det er for mye. Var ikke akkurat min sunneste dag, og er så mett at jeg har lyst til å kaste opp..... ;-) HI
Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #8 Skrevet 23. september 2012 Hadde forresten agurk på skiva til frokost. Og kakao er ikke noe jeg ellers drikker! Drikker svart kaffe eller te uten sukker. :-) Følte jeg la ut min mest usunne dag her nå.. For å forsvare kostholdet litt, he he.. HI
Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #9 Skrevet 23. september 2012 Høres ut som noe jeg kunne spist på en dag. Men nå er jeg på slanker`n så eplekake og is er i hvertfall uaktuelt. Hehe. Synes forsåvidt det høres greit ut, Det er ikke mye, men det er mat som er innholdsrik på kalorier da. Bla fårikål. Men så er det bare fårikål sesong en gang for året å da:-) spørs jo hvor store de porsjonene dine var også.. Til det daglige trenger man ikke kakao og is og eplekake, men synes ikke det høres ut som du har spist alvorlig mye idag nei. Dessuten er du gravid, og skal ikke slanke deg!:-)
Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #10 Skrevet 23. september 2012 Nei, det var ikke mye. Dessert er vel lov av og til? Jeg har spist mye mer idag og er normalvektig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå