Gå til innhold

ser mannen på når dere Ammer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har snakket med noen menn som sier de gjerne ser på når kona ammer og at det da blir et intimt og koselig øyeblikk..høres fint ut:) hva med deres menn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er jo ikke sånn at han satt å glana ( jo kanskje litt de første ukene, når alt var nytt og spennende). Men etter det ble det baby og min sin kosestund :)

Skrevet

Ja om han var der gjorde han det. De første ukene med første ungen måtte han hjelpe til med å legge henne til også siden jeg slet med ammingen og måtte amme i tvillingstilling.

Skrevet

Ikke sånn at han sitter og glaner nei. Han har andre ting å ta seg til.

Skrevet

Tror ikke han ser på det som noe spesielt sexy liksom.

Men nå sitter ci jo gjerne og skravler da, så ville vært unaturlig om han skulle se bort, liksom?! Samme med andre, egentlig?

Skrevet

Han benker seg ikke akkurat foran med popcorn i fanget for å få med seg alle detaljer, nei. Men han sitter nå der som regel, og da ser han selvsagt på innimellom. Han synes det er koselig og fint, sier han.

Skrevet

Han satt ikke like fortryllet som meg og stirret ned på vidunderet som hang fast i puppen min. Var etter en av de første gangene jeg ammet eldstejenta at han kom bort, trakk t-skjorta litt opp igjen og poket meg i puppen.

"Dæven, gjør det ikke vondt?", utbrøyt han da han kjente hvor fyllt den var, selv om jeg akkurat hadde amma tuppelura :P

Skrevet

Han gjorde det innemellom. Kanskje spesielt i begynnelsen. Lo godt enkelte ganger da de var så sinte og ivrige, og ikke fikk mat fort nok :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...