Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #1 Skrevet 23. september 2012 Tips til konfirmasjonsgave til gutt?
Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #2 Skrevet 23. september 2012 Ingen som kan hjelpe? Vi hadde ingen konfirmasjon når jeg vokste opp, så jeg vet ikke noen ting om hva som er vanlig. Vet bare at man gjerne gir litt mer enn til en vanlig bursdag....
Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #3 Skrevet 23. september 2012 Tips til konfirmasjonsgave til gutt? Vi gir 1000kr både til dåp(faddere) og konfirmasjon til tante og onkelbarn her,men kommer ann på om du er alene eller med partner. Gir ikke så mye viss du skal gå alene
Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #4 Skrevet 23. september 2012 Tips til konfirmasjonsgave til gutt? Vi gir 1000kr både til dåp(faddere) og konfirmasjon til tante og onkelbarn her,men kommer ann på om du er alene eller med partner. Gir ikke så mye viss du skal gå alene Takk for svar:) Jeg har partner, så det blir 1000kr! Det er økonomisk overkommelig for meg, men jeg hadde ikke hatt råd til så mye mer... Jeg legger ut fordi han tar utgifter på sin side av familien, og jeg på min side. Det ble greit for oss siden vi handler inn gaver til egen familie, for det er ofte lettest å handle til de man kjenner godt.
Gjest Hercule Poirot Skrevet 23. september 2012 #6 Skrevet 23. september 2012 Tariffen i det siste har vært kr 1000 her også.
Mrs. Bouquet Skrevet 23. september 2012 #7 Skrevet 23. september 2012 Vi gav 1200, men ante ikke hva som var regelen. Tydeligvis på den rette sida av skalaen da.
Pigalopp:-) Skrevet 24. september 2012 #8 Skrevet 24. september 2012 Jeg gav 700 og en fotobok, og bakte to kaker. Jeg trodde det var ok, og hadde avtalt med broren min at det var ok. Men det viste seg at 1000 var mer ok, alle de andre tantene og onklene gav 1000 - også min bror....
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #9 Skrevet 24. september 2012 Vi gir 1500 kr generelt til tantebarn. I år ble det et spesielt lerret på onkelbarnet. Dette kostet 800 kr, men tok meg et par tre timer å lage på forhånd. Vi var enige om at dette minnet holder seg lenger enn penger, så vi ga bare dette. Gutten ble kjempefornøyd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå