Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #1 Skrevet 23. september 2012 vi skal i bursdag til henne om 2 uker. og jeg trenger råd til hva vi kan gi. de har ikke stor plass,. blomster har de ikke plass til. bilder og tegninger av barna får de hele tiden..
Magia Skrevet 23. september 2012 #2 Skrevet 23. september 2012 Søren, skulle til å skrive innramma bilde av dere. Hehe. Hva med et gavekort på en restaurant, eller hudpleiesalong, frisør eller noe i den duren? Litt luksus som er bare til henne og som ikke tar plass, bare tid. Noe 77-åringer flest har ganske mye av i hverdagen.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #3 Skrevet 23. september 2012 På Black Design har de noen søte hjerteskilt som det sto noe om oldemor, Oldemor er en dame med sølv i sitt hår og gull i sitt hjerte eller noe sånt. Hva med et abonnement på et blad, min bestemor fikk et abonnement på Familien og har fortsatt å abonnere for egen regning når det gikk ut. Svigermor fikk på Se&Hør en gang og digget det En bok kanskje, mange fine i butikken om dagen, spør de som jobber i bokhandelen om hjelp. Boken "Reisen hjem" likte min bestemor godt. En god og eksklusiv håndkrem, dusjsåpe, fotkrem e.l. Jeg har kjøpt matkurv til bestemor noen ganger og det blir tatt veldig godt imot, selv kjøper hun jo billigste alternativ av alt og alltid de samme tingene. Hun synes det er så gøy å få oster hun ikke har smakt før, ekstra godt syltetøy, sild, røykelaks, en god kaffe o.l.
min<3 Skrevet 23. september 2012 #4 Skrevet 23. september 2012 Frisør produkter, rødvin, hudpleie produkter, gode oljer, skjerf/sjal, kaffe og sjokolade fra feks kaffebrenneriet, time hos fotpleier, blomster, skinnhansker, bøker anb fra bokhandler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå