Gå til innhold

Skal du se filmen "90 minutt"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er et viktig og dessverre svært aktuelt tema, men jeg tror ikke jeg orker å se den. De få klippene jeg har sett av Aksel Hennie som psykopat gjør meg helt dårlig.

Tenk at det finnes kvinner midt blant oss som lever sånn...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har levd i et slikt forhold selv og vet ikke om jeg klarer å se den. Ihvertfall ikke på kino. Er redd det skal bli å gjenoppleve for mye vondt. Samtidig, uansett hvor sykt det kan høres ut tenker jeg at det kan være en ok film å se for å viderebearbeide mine egne vonde minner.

Jeg kom meg ut av det selv, og det er noe som heter at alt som ikke dreper deg gjør deg sterkere. Det har det gjort, men det er minner og sår som er for vonde til at man orker å ta skikkelig grep for å bearbeide det.

Blir daglig minnet om det pga fysiske merker som blir svakere med årene men som alltid vil være der og minne om ham.

Skrevet

Nei, det orker jeg ikke! Blir helt dårlig av de klippene jeg har sett...

Skrevet

Tror ikke jeg klarer det.. Er jo en baby involvert i tillegg til konevolden. Nei, jeg tror det blir for voldsomt.

Skrevet

Jeg skal se den. Er spent på den, rett og slett. Desutten så blir liker jeg filmer som kan vise litt om hva som faktisk skjer ute i verden. De voldsenene blir jeg dårlig av, men har fremdeles lyst å se.

Skrevet

jeg ønsker og se den men ikke på kino, skal se den sammen med kjæresten slik at jeg kan gjemme meg inntil han når det blir for voldsomt :) liker egentlig ikke slike filmer for jeg blir så engasjert og sint.

samme med filmen blood diamonds, hatet den men måtte se!

Skrevet

Filmen tar opp et svært viktig tema og jeg skulle gjerne sett den bare pga det, men sart og hormonell som jeg er for tiden så tror jeg ikke at jeg tåler det :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...