Gå til innhold

NRK sitt nye nett-tv


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere som har problemer med det nye opsettet?

 

Enten jeg ser direkte-tv eller vil se noe som ligger ute, opplever jeg mer enn halvparten av gangene at bildet bare henger seg opp. Talen fortsetter, men bildet står stille, og om jeg forsøker å stoppe/restarte, refreshe hele vinduet eller spole frem/tilbake er det ingen ting som hjelper. Henger seg bare mer opp.

Det skjer ofte gang på gang, etter at jeg har forsøkt å lukke vinduet og starte opp på nytt igjen også.

 

Flere som opplever dette? Savner det gamle opplegget!

Er syk på 8. uka , så jeg kjeeeeeder meg om dagene og vil se nett-tv uten problemer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, opplever akkurat det samme. Og ikke minst er jeg lei av at bildene mer enn halve tiden er helt ute av fokus, for så å være sylskarpe litt før de igjen er helt ute av fokus igjen. Ikke noe hjelper her heller...

 

Har begynt å lese mer bøker igjen, jeg...

Skrevet
Jepp, opplever akkurat det samme. Og ikke minst er jeg lei av at bildene mer enn halve tiden er helt ute av fokus, for så å være sylskarpe litt før de igjen er helt ute av fokus igjen. Ikke noe hjelper her heller... Har begynt å lese mer bøker igjen, jeg...

 

Irriterende! Nå har de jo hatt en lag periode hvor det har vært mulig å _velge_ den nye versjonen før den ble ferdig - de har kanskje avsluttet denne perioden litt for fort.

 

Jeg får finne frem bøkene igjen jeg også - kanskje like greit ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...