Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #1 Skrevet 23. september 2012 Er det flere som har problemer med det nye opsettet? Enten jeg ser direkte-tv eller vil se noe som ligger ute, opplever jeg mer enn halvparten av gangene at bildet bare henger seg opp. Talen fortsetter, men bildet står stille, og om jeg forsøker å stoppe/restarte, refreshe hele vinduet eller spole frem/tilbake er det ingen ting som hjelper. Henger seg bare mer opp. Det skjer ofte gang på gang, etter at jeg har forsøkt å lukke vinduet og starte opp på nytt igjen også. Flere som opplever dette? Savner det gamle opplegget! Er syk på 8. uka , så jeg kjeeeeeder meg om dagene og vil se nett-tv uten problemer!
Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #2 Skrevet 23. september 2012 Jepp, opplever akkurat det samme. Og ikke minst er jeg lei av at bildene mer enn halve tiden er helt ute av fokus, for så å være sylskarpe litt før de igjen er helt ute av fokus igjen. Ikke noe hjelper her heller... Har begynt å lese mer bøker igjen, jeg...
Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #3 Skrevet 23. september 2012 Jepp, opplever akkurat det samme. Og ikke minst er jeg lei av at bildene mer enn halve tiden er helt ute av fokus, for så å være sylskarpe litt før de igjen er helt ute av fokus igjen. Ikke noe hjelper her heller... Har begynt å lese mer bøker igjen, jeg... Irriterende! Nå har de jo hatt en lag periode hvor det har vært mulig å _velge_ den nye versjonen før den ble ferdig - de har kanskje avsluttet denne perioden litt for fort. Jeg får finne frem bøkene igjen jeg også - kanskje like greit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå