Gå til innhold

Abort eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en gutt på snart året, som jeg er alene med. Nå har det seg sånn at jeg og bf prøvde å finne tilbake til hverandre, men dessverre fant jeg ut at hans personlige problemer var akk så veldig tilstede ennå..

Vi hadde sex, og jeg tok en angrepille. Fungerte ikke, og jeg er nå gravid i uke 5.

Hva skal jeg gjøre? Jeg vil klare meg med ett nødskrik økonomisk, men å være alene med to små? Føde alene? Barselstiden alene?

På den annen side får gutten min søsken, noe jeg alltid har savnet sårt selv.

Uff.. Vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre. Hva ville dere gjort? Bf's problemer er av den uoverkommelige typen, så ett forhold mellom oss er helt uaktuelt :/

Videoannonse
Annonse
Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Det er kun du som kan svare på hva som er rett for deg.

For min del hadde jeg beholdt.

Skrevet

Tror kanskje du er mer redd for hva folk rundt ville sagt om nr to uten stabilt forhold til barnefar

Men jeg synes du skal spørre deg selv om hva du ønsker, du vet den følelsen inni deg hva den sier, ikke magefølelsen, men om du har tatt deg selv i å glede deg over ny graviditet og hva som er inni deg?

Har du en liten hemmelig glede som du bare tør innrømme for deg selv så vil du beholde og bli tobarnsmamma, sikkert ikke et lett valg men det ordner seg alltid uansett hva du bestemmer deg for

Skrevet

Enig med de andre, kjenn hva som føles rett for deg. Du vet nok svaret... Vanskelig blir det sikkert uansett hva du velger, men sånn er det jo alltid. Mitt første barn valgte jeg å få alene, også fikk jeg meg kjærste (ikke bf) da jeg var gravid :-) nå skal vi ha nr to sammen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...