Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #1 Skrevet 23. september 2012 Tenkte å begynne så smått med julegavene nå. Trenger tips til sider med godt utvalg både til barn og voksne ! Noen ?
Papegøyeblomst Skrevet 23. september 2012 #2 Skrevet 23. september 2012 www.etsy.com www.heltihundre.no www.neatoshop.com (masevis av billige kule småting, men du må regne med en mnds. leveringstid) www.ebay.com www.amazon.co.uk ( får ikke bestilt leker) www.dealextreme.com ( tekniske duppedingser til far) Jeg har shoppet fra alle disse med god erfaring. Gleder meg til å begynne med julegavene jeg også!
Serepta Skrevet 23. september 2012 #4 Skrevet 23. september 2012 Takk for tips. Da skal jeg sjekke ut linkene i kveld :-)
frk oktober Skrevet 23. september 2012 #5 Skrevet 23. september 2012 Biit.no. Helt super på særlig leker og film. Handler man for mellom 150 og 200 kr (tror jeg) er det uten moms og porto.
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 23. september 2012 #6 Skrevet 23. september 2012 De utenlandske, hva må man tenke på når man bestiller? Totalkostnad med shipping under 200 nok? Eller varekostnad under 200.
peek-a-boo Skrevet 23. september 2012 #7 Skrevet 23. september 2012 Ser biit.no allerede er foreslått, den siden er helt genial om du vil bestille leker og spill (ps3, xbox ++). Så lenge du kjøper for over 150,- får du portofritt, men husk å hold deg under tollgrensen som er 200,-. Forrige jul kjøpte jeg flere PS3-spill til samboeren min, fikk dem for under halv pris i forhold til norske priser, det samme gjelder leker (lego, duplo++). Jeg bruker også http://www.feelunique.com/ og http://www.lookfantastic.com/home.dept , gratis porto til Norge på begge. Geniale til fancy hårprodukter, kroppspleie og sminke.
Miss Chocolate Skrevet 23. september 2012 #8 Skrevet 23. september 2012 De utenlandske, hva må man tenke på når man bestiller? Totalkostnad med shipping under 200 nok? Eller varekostnad under 200. Varekostnad under 200,-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå