Gå til innhold

Tips til jobber med kort arbeidstid på dagtid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker å jobbe kortere dager enn 8 timer, type jobb og lØnn er ikke vesentlig her. mer tid med barnet er det viktigste :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kantinejobb. Gjerne 50-80% stilling som assistent. Eller 80% som leder for liten kantine. Vær forberedt på mye stress og ansvar da..

Deltids i butikk, kafe, kiosk, renhold..

Men det er typiske lavtlønnsjobber altså. Og selv om du får etter tariff er det ikke mye å skryte av..

Skrevet

barnePark eller sfo.. er vel fire timer hver dag ca?

Skrevet

ja, der er det noen muligheter :) stress skal jeg nok takle fint :) er alenemor og synes 9 timer i bhg blir litt for lenge for mini, så jobber heller beinhardt ferre timer, så jeg får se han mer enn 2-3 timer om dagen :)

hi

Skrevet

Bhg, Sfo, dagtidsvakter i kiosk f.eks? Sjekk nav og finn :)

Gjest Filifjonka
Skrevet

Jeg vil ikke anbefale jobb i SFO. Her hvor jeg bor har de åpent fra 7 om morgenen til 16.30 om ettermiddagen. Det er selvfølgelig stengt midt på dagen, når barna er på skolen. Du får altså arbeidstid fra grytidlig om morgenen (vanskelig å levere i barnehagen, som også åpner kl 7) eller sene ettermiddager (vanskelig å hente i barnehagen, som her stenger 16.15). Jobb på morgen og ettermiddag går i turnus her, så du må altså forberede deg på både tidlige morgener og sene ettermiddager, og begge deler vil skape vanskeligheter ifht barnehagen.

Skrevet

ja, ser at sfo kan bli vanskelig. vil jo tro de har de samme arb.timene i hver kommune.

hi

Skrevet

Om man er i SFO så er man jo i skolen også...

Skrevet

Jeg jobbet på SFO for endel år siden, og vi hadde arbeidstid fra 12-17. Var en eller to som jobbet tidlig på morgenen for da var det så få barn, men de hadde spesial avtale. Ellers er vanlig arbeidstid fra 12-17 + -. Hyggeligste jobben jeg har hatt faktisk, og deilige arbeidstider for en den gang da, ung student ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...