Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #1 Skrevet 23. september 2012 Ønsker å jobbe kortere dager enn 8 timer, type jobb og lØnn er ikke vesentlig her. mer tid med barnet er det viktigste
Niccoline *savner_kulemage* Skrevet 23. september 2012 #2 Skrevet 23. september 2012 Kantinejobb. Gjerne 50-80% stilling som assistent. Eller 80% som leder for liten kantine. Vær forberedt på mye stress og ansvar da.. Deltids i butikk, kafe, kiosk, renhold.. Men det er typiske lavtlønnsjobber altså. Og selv om du får etter tariff er det ikke mye å skryte av..
Miss 84 Skrevet 23. september 2012 #3 Skrevet 23. september 2012 barnePark eller sfo.. er vel fire timer hver dag ca?
Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #4 Skrevet 23. september 2012 ja, der er det noen muligheter stress skal jeg nok takle fint er alenemor og synes 9 timer i bhg blir litt for lenge for mini, så jobber heller beinhardt ferre timer, så jeg får se han mer enn 2-3 timer om dagen hi
Eeniemeenie Skrevet 23. september 2012 #5 Skrevet 23. september 2012 Bhg, Sfo, dagtidsvakter i kiosk f.eks? Sjekk nav og finn
Gjest Filifjonka Skrevet 23. september 2012 #7 Skrevet 23. september 2012 Jeg vil ikke anbefale jobb i SFO. Her hvor jeg bor har de åpent fra 7 om morgenen til 16.30 om ettermiddagen. Det er selvfølgelig stengt midt på dagen, når barna er på skolen. Du får altså arbeidstid fra grytidlig om morgenen (vanskelig å levere i barnehagen, som også åpner kl 7) eller sene ettermiddager (vanskelig å hente i barnehagen, som her stenger 16.15). Jobb på morgen og ettermiddag går i turnus her, så du må altså forberede deg på både tidlige morgener og sene ettermiddager, og begge deler vil skape vanskeligheter ifht barnehagen.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #8 Skrevet 23. september 2012 ja, ser at sfo kan bli vanskelig. vil jo tro de har de samme arb.timene i hver kommune. hi
Kjærepære Skrevet 23. september 2012 #9 Skrevet 23. september 2012 Om man er i SFO så er man jo i skolen også...
Catlady Skrevet 23. september 2012 #10 Skrevet 23. september 2012 Jeg jobbet på SFO for endel år siden, og vi hadde arbeidstid fra 12-17. Var en eller to som jobbet tidlig på morgenen for da var det så få barn, men de hadde spesial avtale. Ellers er vanlig arbeidstid fra 12-17 + -. Hyggeligste jobben jeg har hatt faktisk, og deilige arbeidstider for en den gang da, ung student
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå