Gå til innhold

Teite meg..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skrev for noen dager siden et innlegg om at en mann jeg traff på byen for noen uker siden ( hadde ikke sex) tok kontakt på fredag for å spørre om jeg skulle dra ut på byen igår, han virket litt interessert den dagen vi møtte hverandre.. Jeg dro ikke, lite penger og var så tung i hodet etter en slitsom uke. Spurte om han kanskje heller ville møtes neste helg til en middag eller noe annet koselig :) Nå har han ikke svart enda, så tolker det som et nei. Klokka er fire bare, KAN jo hende han sover enda og er fyllesyk?.. Ikke vet jeg. Føler meg litt dust bare :-P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være mange grunner for at han ikke har svart deg enda. Kanskje han ikke har mobilen i nærheten akkurat nå.. Vent å se du, å gir han ikke svar fra seg, så er han kanskje ikke verdt å tenke på? Håper du får det svaret du håper på :)

Skrevet
Kan være mange grunner for at han ikke har svart deg enda. Kanskje han ikke har mobilen i nærheten akkurat nå.. Vent å se du, å gir han ikke svar fra seg, så er han kanskje ikke verdt å tenke på? Håper du får det svaret du håper på :)

 

Hehe ja.. Nei, det skal da ikke være verdens største tap isåfall. Håper han svarer, skal vel gi han ut dagen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...