Gå til innhold

BFs nye kjæreste, jeg er seriøst bekymret!

Anbefalte innlegg

Skrevet

BF og jeg var aldri sammen, men han er en fin far og at barnet annenhver helg. So far so good.

Nå har han fått seg ny kjæreste og hun er tidligere tungt narkoman som er fratatt egne barn av bv. Jeg må i rettferdighetens navn si tidligere, selv om hun fortsatt er på avrusning. Hun har vært det tidligere også og sprukket.

Jeg har naturligvis lyst til å stole på BF, men jeg kjenner at det sliter på meg å tenke på at hun kanskje vil være der i helgene og at hun skal sprekke eller at noe skal skje, om hun får anfall av abstinenser eller hva det skull være. Synes ikke en fireåring skal forholde seg til det.

Snakke med BF eller burde jeg gjøre ne annet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakk først med pappa`n ang. dette og om dine bekymringer. Er han ikke villig til å lytte så kan si gi beskjed om at da må du ta det til barnevernet og be om samvær med tilsyn dersom denne kjæresten skal være tilstede.

Din og pappaen sin jobb er å beskytte barna. Når den nye kjæresten ikke engang klarte å beskytte og å ta vare på egne barn så skjønner jeg godt at du er bekymret. Det burde pappa`n også være....

Skrevet

Snakk med han først, du kan jo be om å få møte denne dama også så får du et inntrykk av hvordan hun er.

Har hatt problemer med bf og rus, ikke mye rusing, but still.. Barnevernet var kjempegreie og ga meg masse råd. De snakket også med bf og han slutta med stoff (har samvær his besteforeldrene, jeg stoler ikke på han enda da). Ville absolutt snakket med de også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...