Mami_ Skrevet 23. september 2012 #1 Skrevet 23. september 2012 Selv hater jeg ull, syns det klør og er ekkelt. Har prøvd å ha jenta mi sitt "nøstebarn-pledd" over meg når jeg er litt kald, og syns det klør noe helt forferdelig. Vi har det godt og varmt hjemme, og hun er aldri kald i bomullsklærne sine. Vi har en god del hjemmestrikka ulldresser, jakker og bukser for å ha utenpå bomullsklærne når vi skal ut. Ser nytten i ulla når hun skal være ute, men ull rett på hud vil jeg ikke utsette henne for før hun kan fortelle selv om det behagelig eller ikke. Er jeg en dårlig mor?
Major HotLips Houlihan Skrevet 23. september 2012 #2 Skrevet 23. september 2012 Nei, slettes ikke! Valget om å bruke ull er smak og behag
*Miss Flua* Skrevet 23. september 2012 #3 Skrevet 23. september 2012 Nei så lenge ungen ikke fryser så er vel det det viktigste
O`Neill Skrevet 23. september 2012 #4 Skrevet 23. september 2012 Å dømme ens evner som foreldre hvorvidt en bruker ull eller ikke er for meg riv ruskende høl i hue..
Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #5 Skrevet 23. september 2012 Jeg syns også nøstebarn ull klør. Det syns jeg ikke det meste av annen ull gjør. Har du prøvd annet? Jeg syns vel at om du har bestemt deg for at ungen ikke skal bruke ull siden du ikke liker det bør du i det minste bruke superundertøy, bambus eller silke under strikkeklærne på vinteren og ikke bomull
Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #6 Skrevet 23. september 2012 Ja, hvis foreldre lar barna så mye som touche bomull og polyester så ringer jeg barnevernet tvert!! Og hvis barna går med billig-ull så er det akseptabelt, men verdens beste foreldre kjøper ull fra Nøstebarn og kler på barna sine. Så enkelt er det! Nei, jeg tenker heller: Ville vesleFrikk lenger ned i gata som blir banket av sin far, (som attpåtil er politimann), få et bedre liv om han ble kledd i ull?
Mami_ Skrevet 23. september 2012 Forfatter #7 Skrevet 23. september 2012 Jeg syns også nøstebarn ull klør. Det syns jeg ikke det meste av annen ull gjør. Har du prøvd annet? Jeg syns vel at om du har bestemt deg for at ungen ikke skal bruke ull siden du ikke liker det bør du i det minste bruke superundertøy, bambus eller silke under strikkeklærne på vinteren og ikke bomull Hvorfor kan jeg ikke bruke bomull under? Aldri opplevd at hun har blitt kald med bomull under ulldressen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå