Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #1 Skrevet 23. september 2012 Har en uke til termin, og har en del små blødninger. Begynte i går, det er ikke friskt blod men mer brunlig blandet med utflod. Mini er ganske normalt aktiv i magen, kanskje litt roligere men hun får jo også mindre plass for hver dag. En del kynnere, men ingen veldig vonde. Ble tøyd litt hos jm på fredag. Burde jeg ringe føden pga blødningen eller er det hysteri?
Kanelbolla Skrevet 23. september 2012 #3 Skrevet 23. september 2012 I info og slikt jeg har fått fra diverse steder står det i alle sammen at man SKAL ringe føden, lege eller jordmor om man blør. Uansett mengde. Bedre å ringe en gang for mye og være sikker enn en gang for lite.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #4 Skrevet 23. september 2012 Ikke noe merkelig at det kommer litt blod når du har blitt strippet! Helt normalt!
pip pip Skrevet 23. september 2012 #5 Skrevet 23. september 2012 Jeg husker jeg fikk litt sånn en morgen. Riene starter som mensmurring et par timer senere. Hvis du lurer ring føden. Har aldri oplevd at de synes det er irriterende. De vil jo at man skal ringe hvis man lurer på noe. Lykke til:)
Gjest Morn du Skrevet 23. september 2012 #6 Skrevet 23. september 2012 Ikke noe merkelig at det kommer litt blod når du har blitt strippet! Helt normalt! Selv om dette er normalt, er det lurt å kontakte føden, for å være på den sikre siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå