Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #1 Skrevet 23. september 2012 Hvor mange "sorter" har dere hvor det er mellom mellom 10 og 15 barn? Barna er for det meste i barnehagealder
Gjest Filifjonka Skrevet 23. september 2012 #2 Skrevet 23. september 2012 Jeg har latt bursdagsbarnet velge mat, det har som regel endt med pølser. Til kake har jeg servert maks to sorter, som regel muffins og sjokoladekake. Bløtkake er ingen suksess i barneselskap, det er nesten ingen barn som vil ha det. Jeg har ofte laget muffins i miniformer, konfektformer, og det slår godt an.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #3 Skrevet 23. september 2012 Jeg har latt bursdagsbarnet velge mat, det har som regel endt med pølser. Til kake har jeg servert maks to sorter, som regel muffins og sjokoladekake. Bløtkake er ingen suksess i barneselskap, det er nesten ingen barn som vil ha det. Jeg har ofte laget muffins i miniformer, konfektformer, og det slår godt an. Takk for svar:) Tenker selv at små porsjonerte kaker er bedre enn store overdådige kaker. Enkelt og greit
Kamomille Skrevet 23. september 2012 #4 Skrevet 23. september 2012 Her er det oftest pølser eller pizzasnurrer. Og sjokoladekake/muffins og gele til dessert. Lager aldri mer enn 2 slag, men har noen ganger oppskåret frukt i tillegg:)
Gjest Bigfoot Skrevet 23. september 2012 #5 Skrevet 23. september 2012 Min erfaring er at barna egentlig ikke spiser så veldig mye, de er mer opptatt av å leke og "utforske" barnas rom Vi har pølser, pizza eller pizzasnurrer først, deretter sjokoladekake og muffins. Har også ofte skåler med popcorn, potetgull og nonstop. Det holder i massevis!
LuksusLiv Skrevet 23. september 2012 #6 Skrevet 23. september 2012 Jeg lager som regel muffins og sjokoladekake eller gulrotkake. Så får de godteri og potetgull og pølser eller pizzasnurrer. Min erfaring er at unger nå for tiden ikke er så glad i kaker.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #7 Skrevet 23. september 2012 Pølser først, så muffins, sjokoladekake, boller og gele...og skattejakt med godteripose helt til slutt
Jaffs Skrevet 23. september 2012 #8 Skrevet 23. september 2012 Jeg Spør bursdagsbarnet og da er det stort sett hjemmelaget pizza eller lasagne de vil ha. Ellers så elsker ungene gele med vaniljesaus. Sist laget jeg gele av 7 pakker og det ble for lite.. Da var de 13 barn i bhg alder..! Og sjokoladekake er jo obligatorisk. Jeg lagde også ei skum kake sist siden de ble så pass mange. Og det meste ble faktisk spist, va bare et par stykker med sjokoladekaker igjen . åsså fikk de brus og en lite godepose med noe slikkepinner, litt smågodt og sånt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå