Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #1 Skrevet 23. september 2012 Har hatt pcèn min inne til service hos elkjøp hvert år siden jeg kjøpte pc`en min for 6 år siden. Hvert år på samme tid, begynner ,maskinen å leve sitt eget liv. Vet ikke helt om det er musen som lever sitt eget liv, men altså. Sidene forsvinner, eller hvis jeg har åpent flere sider samtidig, hvor noen er minmert, så dukker plutselig en minimert side opp, mens den jeg var inne på er blitt minimert istedet. Tekst blir markert, uten at jeg i det hele tatt er borti tastatur/mus/touchpay. Og sidene ruller opp og ned alt etter som, fortsatt uten at jeg er borti noe. Hadde maskinen min inne til service i år som alle de andre år, men denne gangen har elkjøp tydeligvis ikke klart å ordne opp i dette gjentagende problemet. Virker som om de ikke helt vet hva de driver med inne på det serviceverkstedet sitt, for da hadde de vel klart å ordnet dette en gang for alle?
Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #2 Skrevet 23. september 2012 Jeg har opplevd å sende ting inn til service å når jeg får de tilbake er det ikke gjort noe som helst, rett og slett fordi de ikke har funnet noen feil når de har sett på det som er innlevert! Kan rett og slett være at de har fått pc'n din og ikke funnet noe feil og bare tenkt at det sikkert er i orden.... Dessverre....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå